فرمانده سپاه قائم‌شهر خبر داد:

از اهدای ۲۲ سری کمک جهیزیه تا توزیع ۱۵ هزار سبدکالا

ساری- فرمانده سپاه قائمشهر از اجرای ۹۷۰ برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۶۰۷۶
|
۱۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۰
از اهدای ۲۲ سری کمک جهیزیه تا توزیع ۱۵ هزار سبدکالا
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه قائم شهر صبح امروز سرهنگ علی خادم فرمانده سپاه قائم‌شهر در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر،گفت:منت خداوند بر بشریت در قرن ۱۴ هجری این بود که انقلاب شکوهمند اسلامی در کشور عزیز ما ایران شکل گرفت.
 
فرمانده سپاه قائم‌شهر با اشاره به اینکه  این واقعه در حالی بود که تمام عالم در اختیار قوای کفربوده وکشور‌های اسلامی در تشبه به غرب از یکدیگر سبقت می‌گرفتند ، افزود: ناگهان در گوشه‌ای از جهان مردی از جنس خورشید که خون امام حسین (علیه السلام )در رگ‌های او می‌جوشید و از نسل علی( علیه السلام) و فاطمه زهرا(سلام الله) بود مجدداً فریاد اسلام خواهی سرداد و انقلاب اسلامی ایران بعد از رشادت ها، شهادت‌ها و شهامت‌ها در ۲۲ بهمن سال ۵۷ به پیروزی رسید و انفجار نور صورت گرفت.
 
فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه با تاکید بر اینکه  اسلام باعث شد انقلاب شکل بگیرد و انقلاب اسلامی، جمهوری اسلامی را شکل داد، اضافه کرد:  تفاوتی بین این دو وجود دارد، انقلاب اسلامی ماهیتی جهانی دارد و در طول حاکمیت توحیدی و الهی است، اما جمهوری اسلامی محدود به داخل حوزه‌های سرزمینی کشور عزیز ما می‌باشد.
 
از اهدای ۲۲ سری کمک جهیزیه تا توزیع ۱۵ هزار سبدکالا
 
 
خادم با اشاره به اینکه این انقلاب دارای ۳ رکن اصلی است خاطرنشان کرد: برای اینکه انقلاب اسلامی تداوم داشته باشد باید سه رکنِ اسلام ناب، ولایت امامت و رکن مردم در کنار یکدیگر وجود داشته باشند و حضور مردم، اصلی‌ترین و محوری‌ترین رکن انقلاب اسلامی می‌باشد، لذا هر یک از این رکن‌ها به تنهایی راهی از پیش نخواهد برد.
 
فرمانده سپاه قائم شهر تصریح کرد: دشمن در صدد این است که به رکن اصلی انقلاب آسیب برساند، نقطه جوش را به سمت معیشت مردم ببرند تا مردم از این انقلاب و نظام خسته شوند، بنابراین باید تلاشمان را مضاعف کنیم تا مردم را در این مسیر حفظ و حراست کنیم.
 
خادم  در ادامه ضمن بیان اینکه دفاع ما دفاع بازدارندگی و ورزیدگی است  تاکید کرد: افتخار می‌کنیم که آمادگی ما در بخش‌های نظامی خوب بوده، اما نیاز به پیشرفت و ثبات بیشتری دارد، سپاه از مردم با مردم و برای مردم است و در این شرایط سپاه و بسیج تمام قد پای کار است و مدافع حقوق مردم در بخش‌های مختلفِ خدمات‌رسانی، اشتغال، کمک مومنانه و دیگر بخش‌های خدماتی خواهد بود.
 
به گفته فرمانده سپاه قائم شهر، سپاه و بسیج در ایجاد امنیت و آرامش اجتماعی با هرگونه ناامنی و هنجارشکنی برخورد هوشمندانه دارد و تاکتیک‌های مربوطه را می‌آموزد و به موقع پیاده می‌کند.
 
خادم در بخش دیگری از سخنان خود با اعلام  شعار محوری دهه فجر «انقلاب اسلامی را ایران بالنده ومقتدر، چون کوه استوار» از اجرای  ۹۷۰ برنامه در ایام الله دهه فجر در سطح شهرستان خبر داد و گفت: دیدار با امام جمعه شهرستان، رژه موتوری، به صدا در آمدن زنگ انقلاب، اجرای جشنواره سرود استانی، برگزاری نمایشگاه عکس انقلاب در شهرداری، اجرای رژه خودرویی، دیدار با خانواده‌های معظم شهدای انقلاب و جانبازان، عطرافشانی گلزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی در بخش‌های مختلف از برنامه‌های این دهه است.
 
فرمانده سپاه قائم شهر در ادامه از تهیه و اهدای ۱۵ هزار بسته معیشتی، بهداشتی  در این دهه بین نیازمندان هم خبر داد و اضافه کرد:  تهیه ۲۲ سری کالای کمک جهیزیه عروس به میمنت ۲۲ بهمن، تهیه ۳۰۰ بسته لوازم التحریر، افتتاح و بهره برداری ۵ واحد خانه محروم، اجرای رزمایش به همت ۱۲۹ پایگاه بسیج، برپایی ایست بازرسی، اجرای گشت رضویون و گشت خودرویی از برنامه‌های دیگر است.
 
 خادم در ادامه سخنان خود با اشاره به انتظارات سپاه و بسیج از اصحاب رسانه گفت: عرصه رسانه بسیار مهم است به گفته بعضی‌ها این عرصه خطرش از بمب اتم بیشتر است، لذا انتظار این است که نوع گفتمان سازی هایمان را به سمت بیانات و منویات مقام معظم رهبری جهت بدهیم چراکه در این مسیر ما از صدمات ولطمات دشمن در امان خواهیم بود و هر کجا آسیب دیده ایم در مسیر انحراف از سخنان رهبری بوده و هر کجا پیشرفت داشتیم در مسیر عملیاتی کردن و راهبردی کردن فرمایشات مقام معظم رهبری بوده است.
 
فرمانده سپاه قائم شهر  با اشاره به اینکه وحدت و همدلی اصحاب رسانه در ایجاد روحیه امید و همبستگی مردم در جامعه از مهمترین پیامد این عمل است خاطر نشان کرد: بیان دستاورد‌ها و خدمات رسانی‌ها و انعکاس آن در رسانه ها، مطالبه گری بدون تشویش اذهان در جهت حل مشکلات جامعه و مردم، هدایت قرارگاه نرم‌افزاری به صورت واحد، پیگیری معضلات و آسیب‌های شهرستان با قلم و دوربین مجموعه اصحاب رسانه می‌تواند مجموعه عظیمی را به حرکت درآورد.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار