فرمانده سپاه ناحیه زنجان در گفت وگو با «بسیج»خبر داد

برگزاری 1000 برنامه طی دهه فجر در زنجان/بهره برداری از 40 پروژه محرومیت‌زدایی

فرمانده سپاه شهرستان زنجان گفت: بر اساس برنامه ریزی های صورت گرفته حدود یک هزار برنامه به مناسبت دهه فجر در زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۳۱۵۷۲۹
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

سرهنگ محسن سهندی امروز در گفت و گو با خبرنگاربسیج زنجان؛ ضمن گرامیداشت ایام الله دهه فجر، اظهار داشت: در سال جاری با توجه به شیوع ویروس کرونا، برنامه های ویژه ایام الله دهه فجر با محوریت فضای مجازی برگزار می شود.

 

وی با اشاره به اینکه برنامه های مورد نظر به مناسبت دهه فجر، از روز 12 بهمن ماه سال جاری آغاز و تا 22 بهمن ماه ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برگزاری نشست های بصیرتی و اعتقادی در فضای مجازی از جمله این برنامه ها محسوب می شود.

 

فرمانده سپاه شهرستان زنجان از برگزاری برنامه بزرگ میلاد کوثر همزمان با 15 بهمن ماه خبر داد و یادآور شد: این ویژه برنامه در 100 پایگاه بسیجی خواهران شهرستان برگزار خواهد شد.

 

وی همچنین برگزاری همایش ویژه فرماندهان پایگاه های بسیج خواهران را از دیگر برنامه های پیش بینی شده برای دهه فجر برشمرد و افزود: مسابقات ورزشی به صورت تیمی و انفرادی هم در سالن های ورزشی سپاه شهرستان با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

 

سهندی با اشاره به برگزاری مسابقات تیراندازی به مناسبت ایام مبارک دهه فجر در شهرستان زنجان، ادامه داد: برگزاری کارگاه های سبک زندگی اسلامی و تشکیل محله های اسلامی در سطح شهر از دیگر برنامه ها به شمار می رود.

 

وی در پایان به افتتاح پروژه های محرومیت زدایی از جمله پروژه های آبرسانی به روستاها در سطح شهرستان زنجان اشاره کرد و خاطر نشان ساخت: بالغ بر 40 پروژه محرومیت زدایی در دهه فجر به بهره برداری می رسد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار