انبار احتکار لوازم یدکی خودرو در زنجان کشف شد

فرمانده سپاه شهرستان زنجان از کشف انبار احتکار لوازم یدکی خودرو به همت گروه جهادی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج اصناف این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۵۱۳۶
|
۰۸ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۳

محسن سهندی امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج زنجان اظهار داشت: با تلاش و همت گروه جهادی طرح شهید حاج قاسم سلیمانی بسیج اصناف شهرستان زنجان، انبار احتکار لوازم یدکی خودرو کشف شده است.

 

وی تصریح کرد: ارزش لوازم یدکی کشف شده در انبار مورد نظر بالغ بر یک میلیارد و 250 میلیون ریال ارزیابی شده است.

 

فرمانده سپاه شهرستان زنجان با تاکید بر اینکه این اقدامات جهادی گروه های جهادگر بسیج به صورت شبانه روزی انجام می گیرد، خاطر نشان شد: همچنین این برنامه تا ریشه کنی تخلفات اقتصادی و احتکار و .... ادامه دار خواهد بود.

 

وی با اشاره به حضور گسترده و شبانه روزی بسیجیان از شیوع ویروس کرونا در کنار و در حمایت از مردم، یادآور شد: بسیجیان در تمام عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، بلایای طبیعی مانند سیل، زلزله و شیوع ویروس منحوس کرونا در کنار مردم هستند و خواهند بود.

 

شایان ذکر است، احتکار کالا یکی از آفت های بزرگ کسب و کارهای اقتصادی است که متاسفانه در شرایط کنونی و وضعیت اقتصادی و معیشتی کشور از سویی و شیوع ویروس کرونا از سوی دیگر، وجود این آفت می تواند پیامدهای سوئی بر بازار استان داشته باشد.

 

از این رو، گروه های جهادگر و بسیجی همچون همیشه، اینبار نیز در صحنه ها حضور یافته اند تا این آفت را ریشه کن سازند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار