خبرهای داغ:
خانه عنکبوت

از فیروزه تا فائزه تلاش برای ویرانی!!!

وقتی کاخ امید خود را روی مشکلات مردم می‌سازید، بدانید که خانه شما همچون تارهای عنکبوت سست و ویران شونده است.
کد خبر: ۹۳۱۱۶۰۰
|
۲۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

هردو پدرانشان رییس جمهور بودند، فیروزه در سن ۱۸ سالگی با مسعود رجوی ازدواج کرد، شورای ملی مقاومت به رهبری بنی صدر که تمام مخالفین انقلاب را زیر یک چتر جمع کرده بود با قدرت طلبی رجوی به آلت دست تبدیل شد.

 

اشرف ربیعی همسر سابق رجوی در درگیری با نیروهای سپاه پاسداران کشته شد، فیروزه بنی صدر وقتی با روابط نامشروع مسعود رجوی با مریم قجر رییس دفترش که همسر ابریشمچی بود باخبر شد درخواست طلاق کرد، او هیچ گاه در خط اپوزیسیون و حمله علیه ایران بر نمیاد، پدرش رییس جمهور بود، در فرانسه تحصیلکرده تا فرمانبردار باشد.

 

فیروزه بنی صدر امروز در پاریس به عنوان یک پزشک متخصص و مجرب شناخته می‌شود که وی را پرفسور فیروزه بنی صدر می‌نامند، از روش‌های سیاسی و براندازانه فاصله گرفتند و گاهی در انجمن زنان پاریس مطالبی را علیه کشور بیان می‌کنند؛ پدر و خانواده‌اش از خاندان و فرزندان آیت الله بنی صدر اهل همدان هستند.

 

فایزه هاشمی که پدرش سوابقی در انقلاب دارد، رییس مجلس، رییس مجمع، رییس جمهور بوده است، به لطف انقلاب خود و خاندانش ده‌ها نسل منتفع شدند، فائزه بر خلاف فیروزه که ورودش به ایران ممنوع شد، به راحتی در دانشگاه بیرمنگام بورسیه گرفت، بیش از ۸ لیسانس و فوق لیسانس دریافت کرد، دکترای حقوق بشر از دانشگاه آزاد گرفت.

 

وی علاوه بر نمایندگی مجلس و رییس ورزش کشورهای اسلامی، در دانشگاه آزاد اسلامی پردیس تدریس می‌کند، فائزه هاشمی در فتنه ۸۸ با رویکرد براندازی و مقابله با احمدی نژاد در دانشگاه تهران و آشوب‌ها نقش ویژه‌ای داشت، اثبات جرم در دادگاه برای وی و برادرش مهدی صادر شد، جمهوری اسلامی با نگاه تبعیض آمیز خود تحت عنوان رافت اسلامی شش ماه برای وی زندان در نظر گرفت، بیان جملاتی مانند مخالف بودن با تفکرات ولایت فقیه، سردار شهید سلیمانی از دیگر اقدامات این آقازاده در سپهر سیاسی کشور بود.

 

به تازگی سخنانی را در یک مصاحبه بیان کردند که نباید بی پاسخ بماند، من آرزو داشتم برای ایران ترامپ رای بیاورد اما برای مردم آمریکا خیر! چون فشارهایی که می‌آورد شاید بتواند تغییر رفتار ایجاد کند.


خانم فائزه هاشمی! ۴۲ سال بر گرده این مردم خود و خاندانتان سواری گرفتید و در نیاوران و کاخ‌های شاهنشاهی زندگی کردید، پدران و جوانان ما در خون خویش غلتیدند تا پدرتان رییس و وزیر شود، قوانین کشور حاصل دستپخت پدر مرحومتان است، از اینکه به مردم فشار بیاورند خوشحالید؟ یعنی مردم را به گرسنگی و قحطی بکشانید تا خصومت و عقده خود را علیه انقلاب پیاده کنید؟

 

کاش ذره‌ای از وجود فیروزه بنی صدر که پدر کشته انقلاب است در شما پیدا می‌شد، آنقدر که شما به دین و اعتقاد مردم آسیب زدید فیروزه بنی صدر نزد!


آرزو داشتید ترامپ رای بیاورد تا فشار را بر ایران بیشتر کند، یعنی گرا به کاخ سفید می‌دهید پدر مردم را درآورید تا شورش رخ دهد؟ چه لقمه‌ای آیت الله هاشمی به شما داده است که ۸۰میلیون انسان را دستمایه عقده گشایی خودتان قرار می‌دهید؟

 

آن زمان که پدر بنده به حرف هاشمی کمر بندها را می‌بست و ۸ فرزند را رها می‌کرد تا تاج و تخت پدرت محفوظ بماند گذشت! امروز با حرف سرکار علیه و خاندانتان تا تعویض روغنی سرکوچه هم نمی‌روند، خون بدهیم که کاخ بسازید و پس از آن خون به دل مردم و رهبر کنید؟


مگر پدر حضرتعالی نبود که ۴میلیارد دلار از بودجه کشور را صرف واردات باتوم تجهیزات ضد شورش کرد؟ از کدام خفقان حرف می‌زنید؟ آنقدر حرف مفت زدید که یک ملت در حال خفه شدن است.


انقلاب اسیر دست نا اهلان است، افسوس به عمر جوانان که تفکرات شما آن را به بازی گرفت، اگر مقاومت انقلاب و دوستدارانش نبود فاجعه عراق و سوریه را تجربه می‌کردید! با تفکرات سلیمانی مخالفی باش! حق ندارید آرزوی بدبخت تر شدن ملت را بکنید آن هم به دست ظالمان و مستکبران!

 

اگر انقلاب نبود امروز پدرتان شناخته شده نبود تا زیر عمامه آن مرحوم پناه بگیرید! ۲۲۰هزار نفر شهید دادیم تا هاشمی ۴۰ سال با خاندانش از بهترین مواهب دنیا بهره مند شوند و هنگام بدبختی ملت نیز به اسکی و جت اسکی در لتیان بپردازند؟


اگر غیرت در مسئولان جمهوری اسلامی وجود داشته باشد، بابت جوانانی که فریب می‌دهید، خونهایی که در فتنه به ناحق ریخته شد، لیدری برای اغتشاشات آنچنان برخوردی با شما می‌کردند که در تاریخ بی سابقه باشد، تا فرماندهان براندازی مانند شما ۶ماه حبس تحمل نکنند اما جوانی که شما فریب دادید به خاطر شکستن شیشه یک بانک به ۵سال حبس محکوم شود.

 

حکایت هاشمی با انقلاب همان حکایت امیر مومنان با زبیر است، که فرمودند: زبیر با ما بود تا زمانیکه فرزند نحسش پا به عرصه وجود نگذاشته بود، هاشمی با انقلاب بود تا زمانی که فرزندانش وارد دایره قدرت نشده بودند.

 

نگارنده: صادق چگینی

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار