خبرهای داغ:
حجت الاسلام کرامتی،امام جمعه گلپایگان در حوزه علمیه حضرت امام خمینی(ره)،مرحوم علامه مصباح یزدی را عمار ولایت و انقلاب نامید.
کد خبر: ۹۳۱۰۶۷۰
|
۱۷ دی ۱۳۹۹ - ۲۳:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان،مراسم یادبود ارتحال عمار انقلاب،دانشمند متعالی ،حضرت آیت الله مصباح به همت بسیج طلاب حضرت امام خمینی(ره) گلپایگان در سالن اجتماعات حوزه برگزار شد.

در این مراسم که با حضور علمای شهرستان و جمعی از ائمه جماعات با رعایت شیوه نامه های بهداشتی برگزار شد،حجت الاسلام کرامتی امام جمعه شهرستان با اشاره به جایگاه رئیس فقید مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) در آموزش مبانی اعتقادی و بصیرتی ایشان را از مدافعان حریم ولایت نامید و تربیت چند هزار شاگرد مکتب ولایت را از ثمرات عمر با برکت علامه خواند.

خطیب جمعه گلپایگان شخصیت آیت‌الله محمدتقی مصباح یزدی را متفکری برجسته و مجاهدی نستوه خواند که  با اخلاص در  راستای ارتقاء فکری و تقویت مبانی دین اسلام سپری کرد .

وی در خصوص مظلومیت شخصیت مرحوم علامه مصباح مطرح کرد:ایشان در مسیر پرفراز و نشیب از گزند زبان مخالفان و و جفای ملامت گران هراسی به خود راه نداد و هر آنچه انجام داد را وظیفه و ادای تکلیف می دانست.

حجت الاسلام کرامتی ،طرح ولایت دانشجویی و دانش آموزی را از ابداعات فکری وی در راستای پاسخ به شبهات و تربیت نسل انقلابی و مدافع حریم ولایت خواند و گفت:مدت نیم قرن از مجاهدت این فیلسوف بزرگ در مسیر تربیت نسل جوان دانشجو و طلبه و پاسخ به شبهات دینی صرف شد.

خطیب جمعه گلپایگان،علامه مصباح را عمار ولایت در برابر سیل التقاط و انحراف فکری و فرهنگی جامعه دانست.

در این مراسم که با حضور علما،روحانیون و مهمانانی از سپاه برگزار شد با مدیحه سرایی در رثای حضرت زهرای مرضیه(سلام الله علیها) و سرداران مقاومت پایان یافت.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار