مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس:

کسانی که سر در آبشخور استکبار دارند زندگی مردم را به مذاکره گره می زنند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس، با تاکید بر اینکه مومن باید با عمل بصیرانه خود بر فتنه‌ها پیروز شود، گفت: امروز افرادی که سر در آبشخور استکبار دارند، زندگی مردم را به مذاکره با آمریکا گره می زنند.
کد خبر: ۹۳۱۰۳۱۹
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه شهرستان چالوس حجت‌الاسلام والمسلمین مقری مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه چالوس در مراسم سالگرد شهادت سردار سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی در مسجد طلاجو سینوا گفت؛ انقلاب اسلامی به خاطر ماهیت انقلابی و اسلامی خود همیشه در معرض توطئه‌ها و فتنه‌ها هست.
 
حجت‌الاسلام  مقری با بیان اینکه فتنه‌ها توسط استکبار جهانی با کمک ایادی داخلی او به وجود می‌آید، افزود:اما مهم سربلند بیرون آمدن از این فتنه هاست.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس، با تاکید بر اینکه مومن باید با عمل بصیرانه خود بر فتنه‌ها پیروز شود، ادامه داد:حال مومن چگونه میتواند با بصیرت عمل کند؟ زمانیکه حرکت خود را منطبق برکتاب الهی قرآن کریم کند که در این باره رسول الله (ص) می‌فرمایند:زمانی که فتنه‌ها مثل شب ظلمانی و تاریک شما را در برگرفته‌اند شما به قرآن مراجعه کنید.قرآن چراغ راه و چراغ هدایت است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس اضافه کرد:  یکی از فتنه‌هایی که این امروز مردم ما با آن‌ها درگیر هستند بحث دوقطبی صلح و جنگ هست. موضوع مذاکره با آمریکا را با گروگان گیری معیشت و واکسن کرونا مردم در ذهن ملت القاء می کنند که باید برای موفقیت در برابر این فتنه به قرآن مراجعه میکنیم که قرآن می‌فرماید:"ولتجدن اشدالناس عداوه للذین آمنوا الیهود والذین اشرکوا" یعنی اولین دشمن شما یهود و مشرکین هستند ."ولن ترضی عنک الیهود والنصری حتی تتبع ملتهم" یعنی یهود و نصاری از شما راضی نمی‌شوند الا این‌که شما هم مثل خود آن‌ها بشیوید یعنی زمانی دست از سر شما برمی‌دارند زمانی می گذارند  شما آزادانه عمل بکنید و تحریمی بر سر شما نباشد و زوری بالاسر شما نباشد که دست از اسلام انقلابی بکشید تا وقتی دم از اسلام و انقلاب می‌زنید همیشه دشمنی‌ها وجود خواهد داشت.
 
حجت الاسلام مقری افزود: تداوم دشمنی‌ها و فتنه‌ها و توطئه‌ها تا زمانیست که دم از اسلام ناب می‌زنید لذا قرآن به ما نشان می‌دهد که این‌ها دشمنان شمایند و از شما راضی نمی‌شوند پس مذاکره نتیجه‌ای ندارد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس با تصریح بر اینکه ملموس‌ترین مصداقی که سخنان قرآن را برای ما اثبات می‌کند تجربه مذاکره با کشور‌های استکباری و توافق‌نامه برجام است، گفت:  در برجام چه چیزی عاید ملت جمهوری اسلامی ایران شد؟ مقام معظم رهبری می‌فرمایند: نه تنها تحریم‌ها برطرف نشد بلکه اضافه شد؛ حال اگر امروز افرادی که سر در آبشخور استکبار دارند، زندگی روز مره مردم را به مذاکره با آمریکا گره زده اند، لذا من و شما باید به قرآن مراجعه بکنیم نگاه بکنیم به تجربه گذشته که سخنان قرآن را اثبات می‌کند وبا بصیرت عمل بکنیم و فریب این فتنه‌ها را نخوریم.
 
حجت الاسلام مقری با تاکید براینکه قرآن باید همیشه در زندگی ما ساری و جاری باشد، ادامه داد:  قرآن برای تمام شئون زندگی مؤمن است. مؤمن واقعی کسی است که قرآن را در همه عرصه‌های زندگی خود به‌عنوان راهنما قرار دهد.
 
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چالوس حاج قاسم را مصداق بارز مومن واقعی دانست و اضافه کرد: حاج قاسم  به قرآن عمل کرد و دشمن را به‌عنوان دشمن گرفت و با او برخوردی شدید کرد که  نتیجه عملکرد حاج قاسم را در عرصه مقاومت جهانی ببینید! پیروزی در سوریه پیروزی در عراق مقاومت جانانه و کسب پیروزی‌های متعدد در جنگ یمن هم ثمره الگو گرفتن از قرآن و عمل کردن به قرآن است.
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار