خبرهای داغ:
جانشین تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی از ارائه خدمات رایگان در محل درمانگاه شهدای مدافع حرم شهرک گلستان شهرستان بجنورد خبر داد.
کد خبر: ۹۳۱۰۲۷۴
|
۱۶ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج، «حسین قنبرزاده» ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه شهدای مدافع حرم، با اشاره به اینکه حدود 10 سال از سکونت مردم در گلستان شهر بجنورد می گذرد ولی تا کنون خدمات شایسته درمانی در این منطقه ارائه نشده است، گفت: درمانگاه شهدای مدافع حرم در راستای تداوم رسالت سپاه در ارائه خدمات به آحاد مردم جامعه به ویژه مناطق کم برخوردار ایجاد شده است.

 

جانشین تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی با بیان اینکه تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) همواره و در تمامی صحنه ها از جنگ گرفته تا کمک دهی به مردم در حوادثی همچون سیل و زلزله و ... پیشقدم بوده است، افزود: سپاه در این بازه زمانی بخشی از توان خود را در قالب خدمات درمانی با همکاری ارگان های مربوطه استان در این زمینه به کارگرفته تا به مردم محروم و کم برخوردار این منطقه خدمت رسانی کند.

 

وی خاطرنشان کرد: به مناسبت گرامیداشت سالگرد اعزام رزمندگان تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی که برای نخستین بار در تاریخ 19 دی ماه 1394 به مأموریت دفاع از حرم اعزام شدند، خدمات درمانگاه شهدای مدافع حرم واقع در شهرک گلستان بجنورد به صورت رایگان ارائه می شود.

 

قنبرزاده افزود: این طرح به یاد شهدای مدافع حرم تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) استان، شهیدان "اربابی، حمیدی زاده و توفیقیان" در روز چهارشنبه 17 دی ماه سال جاری اجرا خواهد شد.

 

وی اظهارکرد: ویزیت و مشاوره رایگان در حوزه متخصص زنان و زایمان، پزشک عمومی، کارشناس ماما، کارشناس تغذیه و مشاوره خانواده به مراجعه کنندگان ارائه خواهد شد.

 

جانشین تیپ مردم پایه سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: شهروندان شهرستان بجنورد، به ویژه شهرک گلستان می توانند جهت رزرو نوبت با شماره ۳۲۷۴۶۸۸۴ و ۳۲۷۴۶۸۸۵ تماس حاصل نمایند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار