خبرهای داغ:
سرداراکبری؛

حاج قاسم به یک چهره بین المللی است

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشمعلیه السلام گفت: اکنون حاج قاسم به یک چهره بین المللی و جهانی تبدیل شده است و شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بار دیگر انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرد.
کد خبر: ۹۳۰۹۵۲۸
|
۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  در ویژه برنامه بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و رزمایش خدمت مومنانه ناحیه مقاومت بسیج عشایری استان به نیابت سردار دلها، با تسلیت ایام فاطمیه، سالگرد شهادت سردار سلیمانی و چهلمین روز شهادت دانشمند هسته ای فخری زاده و رحلت فقیه و دانشمند برجسته آیت الله مصباح یزدی، یاد و خاطره همه شهدا خصوصا ده هزار شهید جامعه عشایری و شهید شاخص عشایری کشور شهید مدافع حرم حجت الاسلام والمسلمین محمدعلی قلی زاده را گرامی داشت.

سردار علی محمد اکبری با اشاره به ویژگی های شخصیتی شهید سلیمانی تاکید کرد: روحیه کمک به محرومان و امدادرسانی همواره در وجود این شهید تبلور داشت از حضور و خدمت در زلزله بم و کرمانشاه تا آخرین حضور در سیل خوزستان گواه این مطلب است.

وی با اشاره به بصیرت، دشمن شناسی و ولایتمداری حاج قاسم تصریح کرد: الان حاج قاسم به یک چهره بین المللی و جهانی تبدیل شده است و شهادت سردار سلیمانی و همرزمانش بار دیگر انقلاب اسلامی را به دنیا صادر کرد.

سردار اکبری رمز ماندگاری حاج قاسم را تبعیت محض از ولی فقیه زمان عنوان کرد و اظهار داشت: ولایتمداری ایشان بی نظیر بود به طوری که 40 سال پیرو خط رهبری بود و بدون هیچ انحرافی در خط ولایت فقیه قرار داشت.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام با اشاره به شرکت 25 میلیون نفر در تشییع پیکر مطهر شهید سلیمانی گفت: حاج قاسم زنده است و بالاترین نشان و افتخاری که بعد از شهادت نصیب ایشان شد معرفی مکتب حاج قاسم از زبان مقام معظم رهبری بود.

سردار اکبری حفظ انقلاب و دستاوردهای انقلاب و پشتیبانی از ولایت و ولی امر مسلمین امام خامنه ای را دو خواسته حاج قاسم از مردم عنوان کرد و تاکید کرد: پبروی از این دو اصل ویژگی پیروان مکتب سلیمانی است.

وی برگزاری رزمایش مواسات و خدمت مومنانه را گامی در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری دانست و گفت: از ابتدای اجرای این طرح در استان بیش از 80 میلیارد تومان به مناطق محروم و نیازمندان کمک شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار