نماینده ولی فقیه در مازندران:

کمک‌های مومنانه اقدامی از جنس مکتب سلیمانی است

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت:کمک‌های مومنانه زیباترین صحنه انسان نوعدوستی و اقدامی از جنس مکتب سلیمانی است.
کد خبر: ۹۳۰۸۳۳۷
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۱
کمک‌های مومنانه اقدامی از جنس مکتب سلیمانی است
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  مراسم بزرگداشت اولین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت سرباز ولایت شهید حاج قاسم سلیمانی همراه با آئین نهضت کمک‌های مومنانه سازمان‌های اجرایی و کارمندان بسیجی استان با عنوان «بصیرت فاطمی، ولایتمداری، مقاومت علوی» پیش از ظهر امروز به همت سازمان بسیج ادارات و کارمندان سپاه کربلا با حضور آیت الله لائینی  نماینده، ولی فقیه در استان در مسجد علی ابن موسی الرضا (علیه السلام) بوستان ولایت شهرستان ساری برگزار شد.
 
کمک‌های مومنانه اقدامی از جنس مکتب سلیمانی است
آیت الله محمدی لائینی در این آئین ضمن گرامیداشت اولین سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و دهه بصیرت و و مقاومت، کمک‌های مومنانه را زیباترین صحنه انسان نوعدوستی و اقدامی از جنس مکتب سلیمانی دانست و گفت: از همه بسیجیان و کارکنان بسیجی سازمان‌ها قددرانی می‌کنم که در این رزمایش انسان دوستی شرکت کردند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران کمک‌های مومنانه را نشانه بصیرت خواند و افزود: آنجایی که نیاز به حضور فیزیکی مردم است در ۹ دی حضور پیدا می‌کنند و آن حماسه بزرگ را خلق می‌کنند؛ و اگر نیاز باشد برای سردار دل‌ها پای کار بیایند، حضور میلیونی دارند و از شهدا تجلیل بعمل می‌آورند.

آیت الله محمدی لائینی همچنین به ارود‌های جهادی و مقابله بسیج با کرونا هم اشاره کرد و ادامه داد: حضور مردم در همه عرصه‌ها نشانه بصیرت است و باید از مردم قدردان بود.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه شهید سلیمانی یک شخص نیست بلکه یک فکر و مکتب است، خاطرنشان کرد: همه مردم ایران یک شهید سلیمانی هستند و شهید سلیمانی زنده‌تر از همه است.
 
کمک‌های مومنانه اقدامی از جنس مکتب سلیمانی است
آیت الله محمدی لائینی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر حضور به هنگام و به موقع مردم در صحنه ها، گفت: حضرت زهرا (سلام الله علیها) حضور به هنگام داشتند ووقتی بنا شد از ولایت دفاع کنند، به موقع وارد میدان شدند.

نماینده، ولی فقیه در مازندران حضور به هنگام را از نشانه‌های بصیرت دانست و اضافه کرد: باید حضور به هنگام را سرلوحه کار‌های خود قرار دهیم.

آیت الله محمدی لائینی با تصریح بر اینکه مردم ایران در طول چهل سال از انقلاب همیشه حضور به هنگام در میدان‌ها داشتند، افزود: خط انقلاب با شهادت‌ها قوی‌تر شده است.و باید با قوت این راه ادامه دهیم.

نماینده، ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه نباید دشمن را امیدوار کرد، گفت: نباید در زمین دشمن بازی کرد و نباید به دشمن اجازه بلند شدن داد چرا که فتنه ۸۸ دشمن مایوس را امیدوار کرد لذا گناه فتنه گران ۸۸ بسیار زیاد است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار