خبرهای داغ:
فرمانده سپاه امام علی(ع) تاکستان استان قزوین:

مکتب حاج قاسم، پرورش دهنده سلیمانی‌هاست

سرهنگ حسینی گفت: مکتب سلیمانی امروز، مکتب بزرگی است که می‌تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند.
کد خبر: ۹۳۰۸۲۶۴
|
۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، مراسم بزرگداشت سالروز شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی با حضور سردار دقیقی مشاور عالی نظامی فرمانده کل سپاه، امام جمعه شهرستان تاکستان و جمعی از خانواده معزز شهدا در محل دانشگاه آزاد اسلامی تاکستان برگزار شد.

سرهنگ مهدی حسینی فرمانده سپاه امام علی(ع) تاکستان در این مراسم بیان کرد: مکتب سلیمانی امروز، مکتب بزرگی است که می‌تواند هر یک از جوانان این سرزمین را به سلیمانی دیگری تبدیل کند.

وی گفت: واقعیت این است که هر گاه انسان از مدار فردیت خارج شود و سعه وجودی‌اش به اندازه‌ای گسترش یابد که بر نفوس انسان‌ها تأثیری قابل توجه در مسیر کمال بگذارد، در واقع به یک مکتب تبدیل شده است و حاج قاسم سلیمانی، سرباز مخلص در راه خدا بود که توانست جهانی را دگرگون کند.

 سرهنگ حسینی اظهار کرد: انسان مؤمن در مصائب و سختی‌ها، آرامش روانی دارد. زیرا از سویی خود را دارای تکیه‌گاهی محکم و پناهگاهی امن می‌داند و از این احساس، نیرو و نشاط می‌گیرد و از سوی دیگر در برابر پیشامدهاى ناگوار، شکیبایى مى‌کند و پاداش الهى را در مقابل خویش می‌بیند.

فرمانده سپاه امام علی(ع) تاکستان عنوان کرد: چنین انسانی این سختى‌ها را زودگذر مى‏‌داند و در انتظار سعادت حتمى و جاودانى به‏ سر می‌برد. سردار سپهبد شهید سلیمانی، نمونه عینی انسان مؤمن به خدا بود که تمام ویژگی‌های مؤمن را می‌توان در او یافت.

وی افزود: داشتن زندگی هدفمند، خشوع در نماز، امانتدار، وفادار به پیمان، توکل به خدا، پناه دادن به دیگران و یاری کردن مردان خدا، پاکدستی و اطاعت از خدا و رسول و نپذیرفتن ولایت کافران، جهاد با مال و جان، در برابر کافران سخت و در برابر یکدیگر مهربان و حکم کردن به عدالت را می‌توان در جزء به جزء زندگی این شهید عزیز مشاهده کرد.

سرهنگ حسینی گفت: به واقع سردار دل‌ها، هم مرد خدا و هم هنرمندی بی‌نظیر بود. لحظه لحظه زندگی‌اش با هنر خداشناسی و حضور در محضر پروردگار گذشت. رضایت خدا و ولی خدا را در عمل به تکلیف می‌دانست و به اندازه‌ای به رهبر خود اعتماد و اطمینان داشت که بی‌چون و چرا از او اطاعت می‌کرد؛ زیرا او یک مؤمن واقعی بود.

7001/پ

ارسال نظرات
پر بیننده ها