استاد بزرگ شطرنج ایران در گفت وگو با خبرنگار بسیج:

انگشتری که حاج قاسم به من داد بزرگترین مدال دوران زندگی ام بود

استاد بزرگ شطرنج ایران گفت که انگشتری که حاج قاسم به من داد بزرگترین مدال دوران زندگی ام بود.
کد خبر: ۹۳۰۷۶۶۱
|
۰۹ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۶

آرین غلامی بعد از ظهر امروز در گفت و گو با خبرنگار بسیج در ساری، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت یاد و خاطره سردار دل ها شهید حاج قاسم سلیمانی ، با اشاره به سالگرد شهادت حاج قاسم به خاطره ای درباره دیدار خود با  سردار شهید پرداخت و گفت: دوم اسفند ماه سال گذشته دیداری با   سردار حاج قاسم داشتم در آن دیدار انگشتری از حاج قاسم هدیه گرفتم.

انگشتری که حاج قاسم به من داد بزرگترین مدال دوران زندگی ام بود

استاد بزرگ شطرنج ایران انگشتری که حاج قاسم به وی داد را بهترین و بزرگترین مدال زندگی خود برشمرد و افزود:در آن دیدار چند دقیقه با حاج قاسم حرف زدم و  حاج قاسم نکته قابل تاملی را به من گفته بود مبنی بر اینکه من در آن مسابقات تنها بوده و کسی به من نگفتکه با نماینده رژیم صهیونیستی بازی نکنم.

 عضو تیم ملی شطرنج بزرگسالان با تاکید بر اینکه سردار هیچ وقت دنبال دیده شدن نبود، اضافه کرد: در دیداری که با مقام معظم رهبری داشتم ، سردار هم حضور داشتند اما پشت دوربین ها بودند.

غلامی با بیان اینکه حاج قاسم همیشه دوست داشت سرباز باشد، گفت: حاج قاسم متواضع و فروتن بود وهمین امر باعث شد که در دل مردم محبوب شود. که بعد از شهادت ایشان هم میلیون ها نفر برای تشییع به خیابان ها آمدند.

استاد بزرگ شطرنج ایران با بیان اینکه مردم در تشییع میلیونی نشان دادند که دنبال انتقام سخت از آمران و عاملان هستند،افزود:سردار حاج قاسم انسان کاملی بودند.

غلامی با بیان اینکه حاج قاسم همچنان هست و خون سردار باعث شد میلیون ها نفر در این راه مقاومت قدم بردارند، افزود:آمریکا با شهادت حاج قاسم ،نشان داد که تروریست است.لذا امروزه آمریکا در چشم مردم ایران منفور است و خباثت خود را نشان داد.

عضو تیم ملی شطرنج بزرگسالان با تاکید بر اینکه حاج قاسم در بحث ولایت مداری نمونه بودند، گفت: حاج قاسم الگوی همه ما است.

غلامی با تصریح براینکه حاج قاسم بر این قیده بودند که در هر عرصه ای که در حال فعالیت هستیم ، باید بهم کمک کنیم، خاطرنشان کرد: باید هدف اصلی که حاج قاسم دنبال میکرده را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار