خبرهای داغ:
یاسر متانت
در راستای اجرای طرح شهید حاج قاسم سلیمانی:

۵۵ گروه بسیجی گلپایگانی،داوطلب نظارت بر پایش سلامت

طرح مدافعان سلامت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی گلپایگان با حضور ۴۵ تیم ۴ نفره بسیج محلات و ۱۰ تیم سه نفره اقناع سازی بازاریان توسط بسیج اصناف در حال برگزاری است.
کد خبر: ۹۳۰۴۲۹۱
|
۲۹ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از گلپایگان، سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی فرمانده سپاه گلپایگان در جمع خبرنگاران و اصحاب رسانه اظهار داشت: طرح مدافعان سلامت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در گلپایگان با  حضور ۴۵ تیم ۴ نفره بسیج محلات با هدف اقناع سازی، غربالگری افراد مبتلا، نظارت بر رعایت شیوه نامه ها و آموزش های حضوری به صورت خانه به خانه در حال برگزاری است.

فرمانده سپاه گلپایگان، یکی از گام های قرارگاه حافظان سلامت طرح غربالگری و نظارت بر شیوه نامه ها ی بهداشتی دانست و افزود:هم اکنون بسیج اصناف با همراهی تیم های شبکه بهداشت،آموزش های اقناع سازی اصناف را در ۱۰ تیم سه نفره انجام می دهند.

سرهنگ پاسدار سیدعباس میرکریمی،افزود: اقدامات قرارگاه با هدف آگاه سازی جهت قطع زنجیره انسانی و کاهش مبتلایان به کرونا خواهد بود.

فرمانده سپاه گلپایگان در پایان با بیان اینکه ۲۲۸ بسیجی به طور مستقیم در این طرح مشارکت دارند، عنوان کرد: بسیجیان افراد کم برخوردار که از این بیماری آسیب دیده اند را شناسایی و در اختیار قرارگاه جهادی و خدمات اجتماعی برای دریافت کمک های کمک های مردمی قرار می دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار