خبرهای داغ:

آئين رونمايي از پهپاد دانش بنيان و تجليل از پژوهشگران برگزارشد

آئين رونمايي از پهپاد دانش بنيان و تجليل از پژوهشگران و مبتکرين سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۰۳۵۲۳
|
۲۵ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

به گزارش خبرگزاري بسيج از سمنان؛ به مناسبت هفته بسيج و به صورت ويدئو کنفرانس آئين رونمايي از پهپاد دانش بنيان و تجليل از پژوهشگران و مبتکرين سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان برگزار شد.

سردار سلامي فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامي در ارتباط با ويدئو کنفرانس با سپاه هاي استاني گفت: شناخت راهبرد هاي دشمن در دريا و زمين و شناخت راهبرد هاي عملياتي و تاکتيکي آنها نيازمند مطالعه مدون رفتار آنها در گذشته، حال و آينده است و اين با ايجاد زيرساخت هاي علمي و پژوهشي ميسر مي شود.

وي افزود: انديشه هاي راهبردي ،حلاقيت، ابتکار عمل مهترين عواملي است که فاصله دانش ما را با دشمنان کم مي کند.

او در پايان به اهميت سپاه در توليد علم براي انقلاب اسلامي در جهت رسيدن به تمدن نوين اسلامي با حفظ اقتدار و مرجعيت علمي و همراهي دانشجويان با باور هاي انقلابي و ايمان اشاره کرد.

سردار محمد نواب اصفهاني معاون دانش و پژوهش کل سپاه پاسداران در ارتباط ويدئو کنفرانس با سپاه هاي استاني با اشاره به وجود 2166 تيم انديشه ورزي  در سپاه گفت: از طريق رشد و ارتقا هوشمندي و تفکر در نهاد سپاه مي توان به کشف نياز ها و تبيين دقيق آنها و نهايتا به سبک نظام و نيازمندي دانش رسيد.

وي افزود: جهت گيري هاي آينده سپاه مبتني بر زيرساخت هاي ايجاد شده و اهداف دانش و پژوهش است و در همين راستا به دنبال تدوين نقشه جامع علمي، دفاعي و امنيتي سپاه در 3 عرصه خودسازي ، جامعه پروري و تمدن سازي هستيم.

سردار حميد دامغاني فرمانده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان در اين جلسه با اشاره به اهميت موضوع علم و پژوهش گفت: با موفق بودن حوزه علمي در سپاه سرعت ديگر قسمت ها نيز شتاب مي يابد.

در پايان اين مراسم از پهپاد دانش بنيان ساخت جوانان جهادي استان رونمايي شد و از پژوهشگران و مبتکرين برتر سپاه استان نيز تقدير شد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار