خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه:

حمایت از خانواده ها در مناطق محروم وظیفه بسیج است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه مراغه گفت: حمایت از خانواده ها در مناطق محروم و کم برخوردار وظیفه بسیج است.
کد خبر: ۹۳۰۱۴۹۶
|
۱۷ آذر ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابراهیم برزگر در آیین افتتاح خانه محروم  ساخته شده توسط گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی در محله طالبخان مراغه با تبریک روز دانشچو افزود: بسیجیان همیشه و در همه حال در خدمت مردم، سازندگی ایران اسلامی و خدمت به محرومان بوده اند.

وی با بیان اینکه بسیج در همه عرصه ها آماده فعالیت است، بیان کرد: هرگاه کشور با حوادث غیر مترقبه سیل و زلزله مواجه بود ویا سلامت مردم دچار مشکل می شود بسیج با شور و شوق و اطمینان وارد صحنه می شود.

حجت الاسلام برزگر: الحمدولله بسیچ دانشجویی در کنار همه فعالیت های علمی و پژوهشی خود از خانواده های محروم و نیاز مند غافل نشده و با همت مضاعف برای آبادانی و محرومیت زدایی کشور هم کمک می کنند.

وی گفت: ایجاد آرامش و آسایش برای کشور و مخصوصا برای خانواده های بی بضاعت و کم درآمد نوعی عبادت است. مسئول بسیج دانشجویی هم در این مراسم گفت: این خانه محروم پنجمین خانه ای است که با همت گروه جهادی شهید مهکام بسیج دانشجویی با همکاری بنیاد مسکن و اداره بهزیستی به خانواده محترم تحت پوشش اداره بهزیستی تخویل داده می شود محمد رضا خاکی گفت: این خانه به متراژ 72 متر بوده که بالغ بر 85 میلیون تومان هزینه برداشته است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار