خبرهای داغ:
به همت و مشارکت خیرین بیش از 1400 قرص نان و 40 بسته گوشت گوسفندی توسط پایگاه های مقاومت بسیج در روستاهای ارکان ، گریوان و علیگل تهیه و بین نیازمندان همان روستا توزیع شد.
کد خبر: ۹۳۰۱۲۱۳
|
۱۶ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸

به گزارش خبرگزاری بسیج، گلزار رنجبر " فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سپاه بجنورد " گفت : در راستای اجرای منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر همدلی ،مواسات و کمک مومنانه به نیازمندان و اقشار اسیب دیده از ویروس منحوس کرونا پایگاه های مقاومت بسیج در روستاهای ارکان ، گریوان و علیگل بیش از 1400 قرص نان و 40 بسته گوشت گوسفندی را با مشارکت خیرین تهیه و بین نیازمندان همان روستا توزیع کردند.

وی افزود : از این تعداد قرص نان بیش از 860 قرص نان در روستای گریوان و بیش از 500 قرص نان نیز در روستای ارکان  و 40 بسته گوشت گوسفندی به مقدار یک کیلوگرم نیز توسط پایگاه مقاومت بسیج روستای علیگل بین نیازمندان این روستا توزیع شده است.

گلزار رنجبر اضافه کرد: ارزش ریالی کمک های صورت گرفته برای 1400 قرص نان 980 هزار تومان و برای 40 بسته یک کیلویی گوشت گوسفندی مبلغ 40 میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده حوزه مقاومت بسیج حضرت زینب (س) سپاه بجنورد در پایان گفت : حوزه مقاومت بسیج خواهران و برادران منطقه آلاداغ از زمان شیوع ویروس منحوس کرونا تا کنون همراه مردم بوده و خواهند بود و تا جایی که توان باشد از کمک به مردم این خبطه دریغ نخواهیم کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار