خبرهای داغ:
رئیس بیمارستان امام رضا(ع) تبریز:

ایثار بسیجیان قوت قلب کادر درمان در مهار کروناست

رئیس مرکز آموزشی و درمانی امام رضا(ع) تبریز گفت: فرهنگ ایثار بسیجیان توانسته کادر درمان را تا این لحظه در راه خدمت به مردم مستدام نگه دارد.
کد خبر: ۹۲۹۹۶۷۹
|
۱۰ آذر ۱۳۹۹ - ۰۰:۰۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، مسعود فقیه در دیدار با مسئولان سپاه غدیر تبریز اظهار داشت: در طی 10 ماه گذشته بسیجیان سپاه غدیر تبریز پشتیبانی خوبی را از کادر درمان به ویژه کادر درمان بیمارستان امام رضا(ع) تبریز کرده اند.
وی ادامه داد: بسیج محور استقامت و همبستگی بوده و حمایت های بسیج سپاه غدیر مصداق بارز این مدعی می باشد.
دینوری افزود: کارگاه هایی که تا پاسی از شب برای امداد و پشتیبانی از کادر درمان فعال بوده می تواند قوت قلبی برای کادر درمان باشد این اقدام قابل تحسین است.
رئیس مرکزآموزشی درمانی امام رضا(ع) تبریز وضع بیمارستان را به مانند میدان جنگ تلقی کرده و افزود: این فرهنگ ایثار و شهادت و حس نوع دوستی است که توانسته کادر درمان را تا این لحظه در راه خدمت به مردم مستدام نگه دارد و پشتیبانی و حمایت بسیج نیز موجب تزریق نیروی مضاعف می شود.
فرمانده سپاه ویژه غدیر تبریز نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری های بیش از پیش با کادر درمان گفت: در شرایط کنونی که در بحران قرار داریم، وظیفه سنگین این نبرد بر دوش کادر درمانی بوده و ما هر آنچه که بتواند باری از نگرانی و دغدغه های کادر درمان را بکاهد؛ با تمام توان در انجام خواهیم داد.
عبدالله شادی افزود: در حوزه های تخصصی تر نیز و در صورت نیاز می توانیم با ایجاد شرایط مناسب، خدمتگزار مردم کلانشهر تبریز باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار