خبرهای داغ:
امام جمعه درمیان:

اطاعت از ولی فقیه عامل شکست تحریف ها و تحریم هاست

امام جمعه درمیان گفت: امروز بنا به سخنان فرماندهی معظم کل قوا اگر جریان تحریف شکست خورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد و این مهم حاصل نخواهد شد مگر با مقاومت در برابر دشمنان و مطیع اوامر ولی فقیه بودن .
کد خبر: ۹۲۹۵۲۱۳
|
۰۲ آذر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، حجت السلام خزاعی  امام جمعه شهرستان درمیان در جمع بسیجیان و کارکنان ناحیه مقاومت بسیج سپاه درمیان به مناسبت هفته بسیج گفت: حضور بسیجیان در تمام عرصه های مورد نیاز انقلاب اسلامی پر رنگ و موثر بوده و خواهد بود.

وی افزود: آن روزی که نیاز به دفاع از مرزهای جغرافیای بود بسیجیان بودند که در دوران دفاع مقدس حماسه ها آفریدند بعد از آن در دوران سازندگی با تشکیل گروه های جهادی به امر سازندگی کشور کمک کردند و امروز نیز در جبهه جنگ نرم در حال تلاش هستند.

امام جمعه درمیان در ادامه عنوان کرد: امروز بسیجیان مصداق ربیون کثیر آیه قرآنند چرا که مدافع ولی فقیه زمانند و هر کجا که نیاز به حضورشان بوده به تأسی از حضرت علی (علیه السلام) که تمام وجودش وقف اسلام و خدا بود کار را برای رضای خدا انجام میدهند و یاور ولی فقیه هستند و اخلاص در کار در وجودشان موج میزند.

حجت الاسلام خزاعی اظهار داشت: بصیرت از جمله شاخصه های است که باید در وجود بسیجیان متبلور باشد چرا که از صدر اسلام تا کنون خط تحریف در جامعه وجود داشته و لازمه آن شناخت این جریان است . یک روز خوارج علمدار  جریان انحراف هستند و در عصر کنونی داعش و گروه های تکفیری ادامه دهنده مسیر آنها هستند.

رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان در پایان گفت: تبیین سخنان و گفتمان مقام عظمای ولایت یکی از وظایف بسیجیان است و امروز بنا به سخنان فرماندهی معظم کل قوا اگر جریان تحریف شکست خورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد و این مهم حاصل نخواهد شد مگر با مقاومت در برابر دشمنان و مطیع اوامر ولی فقیه بودن .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار