فرمانده سپاه نکا مطرح کرد

هفته بسیج در نکا، از اجرای طرح خودکفایی گوشت قرمز تا افتتاح ۹ خانه محروم

فرمانده سپاه نکا از از برگزاری ۷۰ مورد برنامه در این هفته خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در ۴۱۰ فعالیت خواهد بود که در قالب طرح‌های ابتکاری، بیشتر در فضای مجازی و کمتر در فضای حقیقی برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۹۴۷۸۵
|
۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
هفته بسیج در نکا، از اجرای طرح خودکفایی گوشت قرمز تا افتتاح ۹ خانه محروم
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ مجیدرضا شعبانی فرمانده سپاه نکا در نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته گرامیداشت بسیج، از برگزاری ۷۰ مورد برنامه در این هفته خبر داد و گفت: این برنامه‌ها در ۴۱۰ فعالیت خواهد بود که برنامه‌های اصلی در قالب طرح‌های ابتکاری، بیشتر در فضای مجازی و کمتر در فضای حقیقی برگزار خواهد شد.

شعبانی به اشاره به برنامه‌های هفته بسیج، افزود: برگزاری کلاس‌های مجازی سواد رسانه، برگزاری کلاس‌های مجازی تحکیم بنیان و مشاوره خانواده، جشنواره هیجان خلاقانه در رشته‌هایی همچون دومینو و رباتیک،  تولید مستند صدای بسیج، برگزاری پویش بسیج، مستند گشت رضویون،  ۹ مورد افتتاح خانه محروم از جمله برنامه‌ها است.

فرمانده سپاه نکا از آغاز  طرح استانی خودکفایی گوشت قرمز هم در شهرستان خبر داد و اضافه کرد:  با همکاری مجموعه‌های استانی و شهرستانی جهاد کشاورزی، بسیج سازندگی و بسیج مهندسین کشاورزی با پیگیری اهدافی همچون خودکفایی گوشت قرمز، تولید داخلی و اشتغالزایی در سوم آذر در روستای کچپ محله برگزار خواهد شد.
 
هفته بسیج در نکا، از اجرای طرح خودکفایی گوشت قرمز تا افتتاح ۹ خانه محروم
به گفته شعبانی رزمایش کمک‌های مومنانه  با  توزیع چهار هزار سبد کالا  در محلات و به صورت محله‌محور با حضور هئیت امنای مساجد، دهیاری‌ها و شوراها، امام جماعت مسجد، پایگاه‌های خواهر و برادر، معتمدین و با کمک مردم این رزمایش را در محلات برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه نکا تهیه کمک جهیزیه را از دیگر برنامه‌های این هفته برشمرد و تأکید کرد: تهیه پنج کمک جهیزیه از دیگر برنامه‌های اصلی است.
 
هفته بسیج در نکا، از اجرای طرح خودکفایی گوشت قرمز تا افتتاح ۹ خانه محروم
 
شبعانی در بخش دیگری از سخنان خود،  با اشاره به اینکه امسال اولین سالگرد بسیج در چله دوم انقلاب است که باید گام‌ها را قوی برداشت، گفت: همانطور که در سال ۵۸ و اولین سالگرد بسیج اولین حضور آن در اتفاقات ازجمله حمله دشمن بعثی بود که بسیج حضور پیدا کرد و در دفاع از خرمشهر، آبادان و در مأموریت‌ها و عملیات‌های بعدی خوش درخشید، حالا در اولین سال ۴۰ ساله دوم، بسیج باید قوی‌تر پای کار بایستد و استوارتر قدم بردارد.

انتهای پیام/
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار