خبرهای داغ:
در آستانه هفته بسیج،

تجلیل از مربیان صالحین تا دیدار با امام جمعه کلاته خیج+ تصاویر

در آستانه هفته بسیج، با حضور جانشین سپاه ناحیه شاهرود از مربیان صالحین حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا (ع) تجلیل و با امام جمعه کلاته خیج دیدار کردند.
کد خبر: ۹۲۹۴۰۱۷
|
۲۸ آبان ۱۳۹۹ - ۲۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه هفته بسیج، جانشین سپاه شاهرود و معاونت تعلیم و تربیت و صالحین سپاه ناحیه به اتفاق فرمانده حوزه بسیج مساجد و محلات حمزه سیدالشهدا منطقه کلاته خیج با امام جمعه شهر کلاته خیج دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی جانشین سپاه ناحیه با تقدیر و تشکر از حمایت‌ها و فعالیت‌های امام جمعه این شهر در پشتیبانی از فعالیت‌های بسیج به تشریح برنامه‌های این هفته در سطح شهرستان پرداخت.
حجت‌الاسلام والمسلمین خداپرست امام جمعه شهر کلاته خیج نیز با تشکر از حوزه مسئولین سپاه بر حمایت از نهاد مردمی و خدمت رسان بسیج تاکید کرد و ترویج فرهنگ بسیج و بسیجی در جامعه توجه داد.
در پایان این دیدار از امام جمعه و سرمربی صالحین منطقه کلاته خیج با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل شد.
همچنین از فرماندهان پایگاه‌ها شهید رجایی، محمد رسول الله (ص)، شهید قرایی، شهید باهنر، شهید صدوقی و مربیان صالحین پایگاه‌های شهید چمران، امام جعفرصادق (ع)، شهید صدوقی و خانواده ایشان به مناسبت هفته بسیج با حضور جانشین سپاه ناحیه و مسئول تعلیم وتربیت ناحیه با اهدا لوح تقدیر و هدیه تجلیل به عمل آمد.
در ادامه از یکی از رزمندگان و بسیجیان پیشکسوتان منطقه و خانواده شهید عباسعلی عرب و مسئول نیروی انسانی این حوزه با حضور مسئولان سپاه ناحیه شاهرود تقدیر گردید.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار