فرمانده سپاه کربلا خبر داد

برگزاری کنگره تکریم از مدافعان حرم استان‌های شمالی در مازندران

فرمانده سپاه کربلا از برگزاری کنگره تکریم از مدافعان حرم سه استان شمالی به میزبانی مازندران خبر داد.
کد خبر: ۹۲۹۱۶۶۰
|
۱۸ آبان ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۲
جهاد رسانه‌ای صداوسیمای مرکز مازندران در ترویج فرهنگ شهدا قابل تقدیر است
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ پاسدار مسلمی فرمانده سپاه کربلا در دیدار با دکتر هادی ابراهیمی مدیرکل صداوسیمای مازندران، از برگزاری کنگره تکریم از مدافعان حرم از سه استان شمالی به میزبانی مازندران، خبر داد و گفت: این کنگره قرار است روز ۲۷  آذر ماه در مازندران برگزار شود.

سرهنگ پاسدار مسلمی به جزئیات برگزاری این کنگره پرداخت و گفت: این برنامه پیش کنگره بین المللی حاج قاسم در تهران است که   جلسات هماهنگی در حوزه فرهنگی و روابط عمومی سپاه کربلا با صداوسیما مرکز مازندران برگزارخواهد شد.

فرمانده سپاه کربلا با اشاره به هماهنگی‌های لازم هم با صداوسیمای مرکز کرمان اشاره کرد و افزود: استان مازندران بیشترین شهید مدافع حرم را در سه استان شمالی دارد، لذا باید به بهترین نحوه این برنامه اجرا شود.

سرهنگ پاسدارمسلمی برگزاری کنگره تکریم از مدافعان حرم را از برنامه‌های شاخص استان برشمرد و خاطرنشان کرد:جلساتی هم با استانداری جهت بهتر برگزار کردن این برنامه برگزار خواهیم کرد.

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با تصریح بر اینکه هرچه بین سپاه و صداوسیما کار‌ها هماهنگ‌تر باشد، یکصدایی برای پیش برد کار‌ها بیشتر می‌شود، اضافه کرد:  طبق دستور العمل‌های جدید، برنامه‌ای در دستور کار قرار گرفته ست و آن برنامه شناسایی، پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا است مبتنی بر حضور فعالانه پایگاه‌های مقاومت به عنوان حافظان سلامت در جامعه است.

سرهنگ پاسدار مسلمی با اشاره به تشکیل قرارگاه ۱۷ ربیع توسط فرمانده کل سپاه مبنی بر کنترل و مهار قیمت ها، هم افزود: باید عزم جدی برای کنترل بازار و قیمت کالا‌ها صورت بگیرد، و سپاه کربلا هم آمادگی لازم را برای همکاری با دستگاه های متولی در برخورد با گرانی‌ها دارد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار