خبرهای داغ:

فیلم/پلمب ۱۶ واحد صنفی متخلف بابرخورد قاطع مسوولان شاهرود

شهرستان شاهرود از چند روز پیش در فهرست ۴۳ شهرستان بحرانی کشور از لحاظ شیوع کرونا قرار گرفت، اما برخی از واحد‌های صنفی به رغم اعلام اتاق اصناف به فعالیت خود ادامه می‌دهند.
کد خبر: ۹۲۸۸۸۵۳
|
۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، رعایت نکردن شیوه نامه‌های بهداشتی از سوی برخی اصناف متخلف موجب شد روز سه شنبه مسوولان شهرستان شاهرود وارد میدان شده و با واحد‌های صنفی متخلف برخورد کنند.
از این رو نادر فخری معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، فرمانده نیروی انتظامی، رییس اداره صنعت معدن و تجارت، رییس تعزیرات حکومتی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی شاهرود، اتاق اصناف و برخی دیگر از مسوولان صبح امروز بدون اطلاع قبلی مبادرت به بازدید میدانی از سطح شهر به ویژه بازار و پاساژ‌ها کردند.
این درحالی است که چند روز پیش اداره صنعت، معدن تجارت به تمامی اصناف اطلاع رسانی کرده بود که تنها واحد‌های صنفی گروه یک از جمله فروشگاه‌های زنجیره ای، نانوایی، لبنیاتی، سوپرمارکت، میوه و سبزی فروشی، میادین تره بار، مراکز فروش محصولات پروتیینی، داروخانه ها، جایگاه‌های سوخت و مراکز تهیه غذا‌های بیرون بر اجازه فعالیت دارند.
البته واحد‌های صنفی هم بودند که با نصب بنر با مضمون "، چون به سلامت جامعه و خانواده ام می‌اندیشم واحد صنفی خود را تعطیل می‌کنم" بر روی کرکره مغازه از کسب چشم پوشی کرده بودند.
وی با اشاره به بازدید از ۲ بانک شاهرود، گفت: برخی مسوولان بانک‌ها باید به موضوع سلامت همکاران و مشتریان بیشتر توجه کرده و شرایط بهداشت محیط کار را فراهم کنند.
فرماندار شاهرود با بیان اینکه ۱۰ گروه برای گشت مشترک سازماندهی شدند، افزود: این گروه‌ها صبح و بعدازظهر با بازدید میدانی سطح شهر مصوبات ستاد مبارزه با کرونا را پیگیری و اجرایی می‌کنند.
به گفته وی بازاریان و کسبه هم یکسری خواسته‌ها و دغدغه‌هایی به حق دارند که ما موظف به پیگیری هستیم تا در کنار این همراهی یک خدمت و رضایتمندی هم برای آنان فراهم شود.
وی تاکید کرد: اگر بعد از تعطیلی یک هفته‌ای نتیجه لازم که قطع زنجیره انتقال ویروس کروناست گرفته نشود، این مدت تمدید خواهد شد.
در این گشت مشترک تعداد ۱۶ واحد صنفی متخلف پلمب گردیده، کلیه پاساژ‌ها تعطیل شده است.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار