خبرهای داغ:
نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی

نادیده گرفتن خون شهدا، پذیرفتنی نیست

رحمانی گفت: ما شهید ندادیم که بعد از سال ها استخوان های پاک ایشان به ما برسد و یک کسی بخواهد از مسئولیتش سو استفاده کند و این پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۹۲۸۵۸۴۸
|
۲۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۳۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، رجب رحمانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی در مراسم وداع با پیکر شهید زکریا شیری که ظهر امروز با حضور مردم ولایی و مسوولان شهرستان برگزار شد بیان کرد: وقتی شهدای مدافع حرم بعد از 5 سال و بعضی شهدا بعد از 30 سال به خاک وطن بازمی گردند و بدن های معطر آنان به آغوش ما باز می گردد مسئولیت ما را سنگین می کند.

 

وی گفت: ما در هفته گذشته به همراه مجمع نمایندگان استان و عزیزان سپاه مسافرتی به خطوط مرزی داشتیم. ما در ایام جنگ هم دستی از دور بر آتش داشتیم و از تنگه شیره بازدید کردیم.

 

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: سپاه پاسداران و مخصوصا سپاه استان قزوین 45 کیلومتر از سخت ترین مرزها را در ارتفاع 2800 و 3000 متری با پایگاه هایی در مناطق جاسوسان و کتران ایجاد کرده اند و عزیزان سپاه، بسیج، نیروهای مسلح و در قسمت های نیروی های انتظامی در این مناطق حضور دارند. 

 

رحمانی عنوان کرد: انسان باید برود و آن صحنه ها را بییند و بداند که مرزداران ما با چه مشقت هایی مملکت و کیان اسلامی ما را حفظ می کنند و لذا ما همه مدیون شهدا، ایثارگران و این بزرگواران هستیم.

 

وی افزود: دیشب توفیق داشتیم و به اتفاق تعدادی از دوستان در منزل این شهید معزز حضور پیدا کردیم. وقتی که شعرهای پاک، دلسوزانه و زینب وار این مادر شهید را که به زبان ترکی بود گوش کردم واقعا بر خود بالیدم که اینگونه مادران شهیدی را داریم که فرزندان خود را برای دفاع به عنوان سربازان راستین انقلاب و مقام معظم رهبری راهی میدان های نبرد می کنند.

 

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: لذا مسئولیت همه ما در مقابل این بزرگواران زیاد می شود

و همه ما مسئولان اعم از دولت، مجلس دستگاه قضا و غیره و حتی مردم باید به این بزرگواران توجه ویژه داشته باشیم. 

 

رحمانی گفت: مردم عزیز ما باید نظارت عمومی شان بر دولت و مجلس به عنوان یک انسان تیزبین با رعایت انصاف و حق بینی داشته باشند. مسئولین نظام می دانند باید از همه جهات جزو پاک ترین، سالم ترین، انقلابی ترین و پاک دست ترین و پیگیرترین افراد باشند و به این ملت خدمت کنند. لذا رویکردی که در این دوره مجلس داریم منویات مقام معظم رهبری مبنی بر مجلس امید، مجلس انقلابی و مجلس مردم است.

 

وی با اشاره به رشادت های رزمندگان افزود: ما در طول تاریخ این گونه افراد با چنین فداکاری هایی را نداشتیم. در جنگ عراق و ایران که به نوعی جنگ جهانی سوم بود بیش از 53 کشور بسیج شده بودند و همانگونه که در دوره متفقین که ادعای خیلی بزرگی می کرد ارتش بیش از 4 ساعت نتوانست جلوی استعمار و متفقین بایستد.

 

 نماینده ولی فقیه در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: به دلیل همین مسایل است که امروز استکبار جهانی با توطئه های خود میخواهد برای ما مشکل ایجاد کند. لذا ما باید با روحیه جهادی ولایت پذیر باشیم و اگر مسئولین ما در مجلس، دولت و دستگاه قضا حتی به 50 درصد فرامین مقام معظم رهبری عمل می کردند بسیاری از مشکلات کشور حل می شد.

 

رحمانی اضافه کرد: مسوولین موظف هستند که پاک ترین و سالم ترین افراد جامعه باشند چرا که ما شهید ندادیم که بعد از سال ها استخوان های پاک معطر ایشان به ما برسد و یک کسی بخواهد از مسئولیتش سو استفاده کند و این پذیرفتنی نیست. لذا من در حضور همه اعلام می کنم که باید نظارت عمومی مردم بر همه مسایل وجود داشته باشد.

 

وی بیان کرد: مردم ما از تبعیض ها و بی عدالتی ها نگران هستند و این را شما مردم باید بگویید و اگر گفتید و عملی نشد باید آن را علنی کنید و از هیچکس هم نترسید. این دوره مجمع نمایندگان استان مجمع متحدی است. منابع بودجه کشور که بخشی از آن زمانی از درآمد نفت بود، یک بخشی از مالیات ها بود یک بخشی از درآمدهای اختصاصی دولت بود که اکنون هیچ کدام از آنها وجود ندارد.

 

نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: باید تلاش کنیم تا مشکلات را با هم رفع نماییم. این مملکت هیچ نیازی به صادرات نفت ندارد و ما اگر همان محصولات کشاورزی و معادن خودمان را داشته باشیم و اگر وزارت خارجه و معاونیش فعال باشند ارتباط اقتصادی هم در کنار سایر ارتباطات برقرار کنند قطعا ما با صادرات اقتصادی محصولات خود می توانیم مملکت خود را به بهترین شکل اداره کنیم که در سایه همت، شجاعت، نترسیدن، توکل بر خداوند ایجاد می شود.

 

رحمانی گفت: نباید اجازه دهیم خون های پاک و مقدس این شهیدان عزیز که بر گردن ما حق دارند، پایمال شود.

 

۱۰۱۰

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار