خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی وی فقیه سپاه میانه:

شهدا ولی نعمت مردم، مایه سعادت و افتخار جامعه هستند

مسئول نمایندگی وی فقیه سپاه میانه شهدا را ولی نعمت مردم و مایه سعادت و افتخار جامعه دانست و افزود: ملت ایران، نعمت امنیت و پیشرفت جامعه را مدیون خون شهدا هستند.
کد خبر: ۹۲۸۵۰۳۷
|
۲۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام روح الله مهدی نیا در دیدار با خانواده شهید جعفر سعیدی ضمن قدردانی از خانواده شهید، خطاب به مادر شهید گفت: شما با تربیت چنین فرزندانی در محضر حضرت زهرا(س) سربلند هستید و فرزندتان ذخیره ای گرانبها برای آخرتتان خواهد بود.

   فرمانده سپاه میانه نیز در این دیدار با اشاره به اینکه بسیاری از شهدا در سن و سال بسیار کم در جبهه ها حضور یافته اند، این حضور را نشانی از بصیرت بالای شهدا و تربیت درست مادران و پدران آنان دانست و اظهار داشت: خانواده شهدا گنجینه ای باارزش هستند و خدمتگذاری به آنان، سعادتی بسیار بزرگ است.

   حسین محمدی با تاکید بر جایگاه والای مادران و پدران شهدا، گفت: جهاد، تنها حضور فیزیکی در میدان جنگ و نبرد با دشمن نیست بلکه خدمت به خانواده شهدا نیز می تواند همان اجر و پاداش شهدا را برای خادمان شهدا داشته باشد.

   وی افزود: خانواده شهدا، بهترین دارایی خود را در راه اسلام و قرآن هدیه کرده اند و دیدار آنان، روحیه انسان را صدچندان کرده و در استمرار راه شهدا، ثابت قدم می کند.

   شهید جعفر سعیدی در سن 15 سالگی بصورت داوطلبانه در جبهه های نبرد حضور یافته و پس از شرکت در عملیاتهای مختلف، در منطقه سومار مفقود الاثر گردید و پیکر شریفش پس از 18 سال به آغوش خانواده بازگشته و پس از تشییعی باشکوه ،در شهر آچاچی میانه به خاک سپرده شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار