خبرهای داغ:
امام جمعه همدان تأکید کرد

لزوم توجه مدیران به سرعت بخشیدن در روند انجام کارها

امام جمعه همدان با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن در روند انجام کارها، گفت: متاسفانه کارها در مقام اجرا کند است بنابراین باید مدیران نسبت به سرعت بخشیدن و انجام کارها با سرعت بیشتر توجه بیشتری داشته باشند.
کد خبر: ۹۲۸۴۹۱۲
|
۲۱ مهر ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۱

لزوم توجه مدیران به سرعت بخشیدن در روند انجام کارهابه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان، با تاکید بر لزوم رفع مشکلات جوانان، اظهار داشت: گاهی موضوعاتی مطرح می‌شود که جوانان باید شاد باشند که البته ما هم موافق این موضوع هستیم و‌ پیشنهادهای مختلفی داده می‌شود اما به نظر می‌رسد ایجاد شادی عمیق برای جوانان از بین بردن مشکلات ازدواج و اشتغال آنان است.

وی با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تعطیلی مراکز ورزشی بر حمایت از مدیران باشگاه‌ها تاکید کرد و گفت: در فضای کرونا ارتباط با باشگاه‌ها و حضور جوانان کم‌تر شده و لذا این مسئله به مراقبت نیاز دارد تا دچار آسیب نشویم.

امام جمعه همدان با بیان اینکه گله‌مندی‌هایی در بحث تقسیم بودجه در بین رشته‌های ورزشی وجود دارد، مطرح کرد: توجه به برخی از مدال آوران در عرصه‌های مختلف ورزشی کم‌تر است و این مختص به سراسر کشور است که باید تدبیری برای آن اندیشیده شود.

وی تصریح کرد: غالبا تمرکز اصلی بر روی فوتبال است که البته این به معنی نفی توجه به فوتبال نیست، اما باید با توجه به رشته‌های دیگر ورزشی زمینه دیده شدن و رشد دیگر ورزشکاران را فراهم کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن در روند انجام کارها، عنوان کرد: متاسفانه کارها در مقام اجرا کند است بنابراین باید مدیران نسبت به سرعت بخشیدن و انجام کارها با سرعت بیشتر توجه بیشتری داشته باشند.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان نیز با بیان اینکه باید شیوع کرونا را به یک فرصت تبدیل کنیم، گفت: افرادی که دارای بدن سالم‌تری هستند در مواجه با این ویروس با مشکلات کم‌تری روبرو هستند و لذا باید فرهنگ انجام ورزش در خانه را در جامعه ترویج دهیم.

سیفی بر اداره و پیگیری امور با روحیه جهادی تاکید کرد و گفت: تصمیم داریم از جوانان در پیگیری امور بیشترین استفاده را داشته باشیم و لذا دو نفر خانم و آقا از جوانان فعال به عنوان مشاوران جوان انتخاب خواهند شد تا امور را با مطالبه گری پیگیری کنند.

انتهای پیام/

مخفي(استانداري)

ایت الله حبیب الله شعبانی شامگاه یکشنبه در دیدار با سردار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی با تسلیت ایام دهه پایانی ماه صفر اظهار داشت : صحبت از خدمات گسترده و متنوع نیروی انتظامی وقتی وسیع می طلبد اماذاینجانب وظیفه دارم از سوی مردم قدرشناس از خدمات پرسنل عزیز ناجا قدردانی نمایم .
وی با بیان اینکه نیروی انتظامی و سایر نیروی های نظامی و امنیتی یک روح واحد دارند و در یک اصل واحد که همان تامین امنیت کشور است بهم می رسند گفت: مهمترین سرمایه اجتماعی نیروی انتظامی همان اعتماد مردمی است که باید از ان مراقبت کرد.
امام جمعه همدان افزود: باید اذعان کرد که حقیقتا نیروی انتظامی به سبب اخلاص و مجاهدت نیروهای خود این سرمایه اجتماعی را به بهترین وجه ممکن حفظ کرده است.
وی با بیان اینکه امروز نسبت به 10 سال پیش که حفظ امنیت فضای محدودتری را شامل می شد اظهار داشت : امروز حفظ امنیت با توجه به تنوع جرائم و توطئه دشمنان از گستردگی بیشتری برخوردار شده و این تکلیف و وظیفه ناجا را به مراتب خطیر تر نموده است.
نماینده ولی فقیه در همدان گفت : بحمدالله امروز شاهد این هستیم که نیروی انتظامی در برخورد با جرائم پیچیده برخوردی علمی و برگرفته از مطالعات علمی و پژوهش دارد که این نقطه قوتی مهم است و باید قدردانی نمود

 

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار