خبرهای داغ:
جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در امور اقشار بسیج گفت: راهکار مقابله با مشکلات اقتصادی کشور اراده قوی و جهادی در حوزه اقتصادی است.
کد خبر: ۹۲۸۲۳۷۷
|
۱۲ مهر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حاتمی در  گفتگو با خبرنگار ما ، بسیاری از مشکلات، کاهش ارزش پول و گرانی های اخیر  را ناشی از بی تدبیری،ناخردی،اختلاس ها و غیره دانست و تاکید کرد: برای جبران این مشکلات اقتصادی نیاز به خودباوری، اراده قوی و نگاه جهادی در این عرصه است.

 افزود: امروز رسانه های بیگانه سعی در تضعیف اراده ما دارند و آدرس غلط به ما می دهند و تمام مشکلات را ناشی از تحریم می دانند اما تحریم بهانه است و باید خودمان با تدبیر این مشکلات را رفع کنیم.

وی با بیان اینکه در هر عرصه ای که روحیه خودباوری از بین برود در آن حوزه  شکست خواهیم خورد، تصریح کرد: در برخی از زمینه ها همانند صنعت خودروسازی موفق نیستیم در حالی که می توان با اراده مشکلات این حوزه را رفع کرد.


حاتمی با اشاره به منویات مقام معظم رهبری در زمینه بیانیه گام دوم انقلاب، افزود: باید تمام ابعاد حاکمیت در جامعه، اسلامی شود تا شاهد رفع مشکلات باشیم.

تصریح کرد: دشمن در بسیاری از حوزه ها همچون جنگ در سوریه و عراق با وجود اینکه تمام عوامل نیروی هوایی، دریایی و زمینی خود را حاکم کرد و هزینه های مادی و معنوی زیادی کرد اما باز نتوانستند پیروز شوند اما ملت ما در بسیاری از حوزه ها که اراده و باور جهادی بود با دست خالی بر دشمن پیروز شدیم.


جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در امور اقشار بسیج:
بعد از جنگ جهانی دوم هیچ کشوری جرائت نکرد مقابل آمریکا بایستد و حتی تیری به سمت اردوگاه های آنها شلیک کنند اما ما به اردوگاه عین الاسد شلیک و رسما اعلام کردیم و هم اکنون نیز می گوییم ما منتقم و خون خواه حاج قاسم سلیمانی هستیم علیرغم پاسخ ما در عین الاسد باز هم باید منتظر پاسخ دوم ما باشند


حاتمی امروز جنگ روانی را با آمریکا آغاز کردیم و اضطراب و رعب و وحشت را در اردوگاه های آنها حاکم کرده ایم و


جانشین فرمانده سپاه حضرت جوادالائمه(ع) در امور اقشار بسیج گفت: قطعا اگر در حوزه های داخلی و اقتصادی نیز چنین اراده ای وجود داشته باشد تمام مشکلات پشت سرهم رفع خواهند شد.

وی گفت: امروز بسیج لباس خدمت گذاری بر تن کرده و هر جا نیاز باشد، کمک به رونق و توسعه استان در سال جهش تولید و به ویژه در خصوص افزایش تولید سه محصول اساسی گندم و جو و کلزا باید با روحیه جهادی آماده خدمت است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها