فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام:

بسیج و سپاه خادم مردم در همه صحنه هاست

سردار اکبری در جمع فرماندهان بسیجی استان چهارمحال و بختیاری گفت: بسیج و سپاه خادم مردم در همه صحنه هاست.
کد خبر: ۹۲۸۱۸۶۸
|
۰۹ مهر ۱۳۹۹ - ۱۸:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در جلسه ریاست سازمان بسیج مستضعفین با فرماندهان نواحی، حوزه ها و پایگاه های مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری، سردار علی‌محمد اکبری فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام گفت: رده‌های مختلف سپاه و بسیج بنابرنیاز و صلاحدید سلسله مراتب در تمامی صحنه‌ها پای کار هستند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام،  با بیان اینکه بسیج و سپاه خادم مردم در همه صحنه هاست،گفت: سپاه قمربنی هاشم علیه السلام و رده های مقاومت بسیج استان چهارمحال و بختیاری  از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا به کمک مردم و مسئولین شتافت.

وی افزود: در کنار حضور میدانی و اعلام آمادگی همه‌جانبه، سه نقاهتگاه در شهرستان‌های مختلف ایجاد شد که به منظور رفع کمبود فضای بیمارستانی و ارائه خدمات بهداشتی به مردم همچنان در حال استفاده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (علیه السلام) با تقدیر از نقش ارزشمند نیروهای بسیج و سپاه در رزمایش مواسات و کمک مومنانه، ادامه داد: پایگاه‌های مقاومت بسیج در دورترین نقاط نیز جهت اجرای این فرمان رهبر معظم انقلاب اسلامی، فعال و تبدیل به مراکز مردمی شدند.

سردار اکبری خاطر نشان کرد: با وضعیت سنجی پایگاه های مقاومت بسیج در شهرها و روستاهای چهارمحال و بختیاری، شاهد کیفی سازی بیش از پیش برنامه‌ها و مأموریت‌های محوله به سازمان بسیج خواهیم بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار