رزمنده دوران دفاع مقدس:

جنگ تحمیلی توانمندی ایران را بیشتر کرد

یکی از رزمندگان دوران دفاع مقدس در جمع بسیجیان پایگاه امام رضا(علیه السلام) لردگان گفت: جنگ تحمیلی توانمندی جمهوری اسلامی ایران را بیشتر کرد.
کد خبر: ۹۲۷۸۸۹۳
|
۰۳ مهر ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری ؛ مهدی سعیدی ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس در آئین گرامیداشت یاد و خاطره رشادت های رزمندگان اسلام در مسجد امام رضا علیه السلام لردگان، گفت: جنگ تحمیلی را دشمن برای خاموشی انقلاب اسلامی ایران به راه انداخت که این نظامی اسلامی نتواند صدای خود را به مظلومان عالم برساند و در برابر ابرقدرت ها ایستادگی کند.

این رزمنده دفاع مقدس ادامه داد: جنگ تحمیلی اتحاد و همدلی نیروهای انقلابی را بیشتر ساخت و کشور ما را به یکی از ابرقدرتهای جهان تبدل کرد و تجربه رزمندگان دوران دفاع مقدس در سوریه و عراق برای شکست داعش بکار رفت .

سعیدی ادامه داد: دشمنان ما فکر کردند با تبلیغات مسمومی که در طول پیروزی انقلاب اسلامی تا کنون علیه جوانان به راه انداختند ، توانستند اعتقاد جوانان را تضعیف کنند و آنها را از ارزشهای دینی خود دور سازند، ولی در موضوع دفاع از حرم اهل بیت (علیهم السلام) و مدافعان حرم نقشه های آنها بر باد رفت.

وی تبعیت از ولایت فقیه را رمز پیروزی ملت ایران دانست و تصریح کرد: در طول تاریخ انقلاب اسلامی هر وقت ملت ایران از ولایت فقیه پیروی کرد پیروز شد و دربرخی ازبرهه ها که مسئولین در این امر کوتاهی کردند ضربات زیادی به نظام وارد ساختند.

بیان خاطرات دوران جنگ تحمیلی از دیگربیانات این رزمنده دفاع مقدس بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار