خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز

اقتدار نظامی ایران، از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است

حجت الاسلام عدالتی گفت: قدرت نظامی ما یکی از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است که در منطقه و در جهان جایگاه مقتدری دارد.
کد خبر: ۹۲۷۶۸۷۲
|
۳۰ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۷

حجت الاسلام حسین عدالتی مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز در نشست خبری فرماندهی سپاه شهرستان البرز که با محوریت هفته دفاع مقدس در سالن جلسات سپاه امام رضا(ع) البرز با حضور سرهنگ محمداسماعیل طاهرخانی و اصحاب رسانه استان برگزار شد بیان کرد: جنگ نابرابر تحمیلی در هشت سال دفاع مقدس برعلیه ایران اسلامی از سوی دولت عراق و حامیان شرق و غرب این کشور انجام شد.

وی گفت: امام برای این انقلاب و هشت سال دفاع مقدس اعلام کردند این دفاع برای انسان های آزاده برکتی است و به فرموده ایشان ما در این جنگ دشمنان و دوستان خود را شناختیم و آن گونه که باید در این جنگ، استقلال داشتیم.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز اظهار کرد: امروز شاهدیم که انقلاب مستمرا ثمره جدیدی می دهد و استقلال خود را به دست آورده و در مقابل قدرت های پوشالی، با رهبری های امام راحل و مقام معظم رهبری مقتدرانه ایستادیم.

حجت الاسلام عدالتی عنوان کرد: امام فرمودند در جنگ، ابهت دو ابرقدرت شرق و غرب را شکستیم و ریشه های انقلاب اسلامی را محکم کردیم. جنگ بر ما تحمیل شد، ما دنبال جنگ نیستیم بلکه در مقابل متجاوزین می ایستیم و هر روز و هر لحظه این جنگ برای ما برکت داشته است.

وی افزود: هشت سال مقابل دشمنان ایستادیم و در کنار این جنگ، انقلاب توانمند شده و به تمام جهان صادر شد و مظلومیت ایران اسلامی در مقابل ظالمین ثابت شد.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز تصریح کرد: این جنگ حق بود و پیروز شد و قطعا همچنان که در قرآن بیان شده، باطل، نابود شد و امروز شاهدیم که آمریکا و حامیانش در مقابل جامعه جهانی، رسوا شدند. ما دست خالی بودیم اما توانستیم خود را به دنیا ثابت کنیم که انقلاب اسلامی با معنویات و با ولایت پذیری به موفقیت رسید.

حجت الاسلام عدالتی اضافه کرد: قدرت نظامی ما یکی از دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس است که در منطقه و در جهان جایگاه مقتدری دارد. هشت سال دفاع مقدس یک امتداد زمانی و فقط یک برهه زمانی نیست بلکه گنجینه عظیمی است که تا مدت های طولانی ملت ما می تواند آن را استخراج و مصرف کند.

مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام رضا(ع) شهرستان البرز یادآور شد: کسانی که در کنار دشمنان بودند به بدترین سرنوشت ها دچار شدند. عملکرد دشمنان، خودزنی است و عملکرد ملت و کشور ما، ولایتمداری است که پشتیبان ولایت و نظام هستند.

وی با اشاره به اهمیت هشت ساله دفاع مقدس اضافه کرد: بهره گیری از تجربیات، عبرتهای دفاع مقدس و کاربست آن در شرایط امروز، جلوگیری از تحریف دفاع مقدس، انتقال تجربه دفاع مقدس به نسل جوان و تداوم فرهنگ ایثار در جامعه است.

حجت الاسلام عدالتی با تقدیر از تلاش رسانه ها گفت: شما فرماندهان فضای مجازی هستید که می توانید مشکلات را به درستی منعکس کنید. لذت پاسداشت مقام شهدا باید ممتد و مستمر باشد و امروز شما رسانه ها می توانید با قلم خود با صداقت و انصاف، تلاش ها، سیاست های کشور و رهبر را به جامعه امروزی و آیندگان برسانید.

 

1010/گ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار