خبرهای داغ:
مدیر جهادگران کانون شهید مصطفی احمدی روشن در گفت و گو با بسیج:

از توزیع بسته های غذایی تا مرمّت و بازسازی خانه محرومان

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی احمدی روشن مسجد حضرت علی اصغر(ع) تبریز گفت: امام علی(ع) در سخنان گهربار خود، راهکار مقابله با مشکل مالی و فقر را در صدقه و کمک به نیازمندان بیان می دارد، به گونه ای که اثر این کار موجب عنایت الهی به فرد کمک کننده می شود و خداوند نیز به یاری او بر می خیزد.
کد خبر: ۹۲۷۶۴۱۳
|
۲۹ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۲

مهدی اسکندری در گفت و گو با بسیج از آذربایجان شرقی، افزود: رهبر انقلاب طی سخنانی بر مواسات تاکید داشتند و بر همین اساس جهادگران کانون و مسجدی در لبّیک به فرمایشات ایشان از همان ابتدا با اقدامات گوناگون جهادی وارد عرصه خدمت به خانواده های محروم و آسیب دیده از بیماری کرونا،شده اند.

وی تهیّه و توزیع ماسک بهداشتی، ضدّعفونی و گندزدایی معابر و مکان های عمومی، درب منازل و مساجد منطقه، تهیّه وتوزیع ۱۴ بسته معیشتی در روز عید قربان، توزیع ۳۰۰ بسته بهداشتی برای خانواده های کم یرخوردار حاشیه شهر، تهیّه ویلچر و خوراک ۳ ماهه یک خانواده کم بضاعت را از مهم ترین اقدامات جهادگران کانون نام برد.

اسکندری با بیان اینکه جهادگران کانون و مسجد همچون رزمندگان دوران دفاع مقدّس در صحنه های مختلف انقلاب حضور داشته و نقش آفرینی می کنند، اظهار کرد: اعضای کانون به صورت داوطلبانه یک خانه به ارزش ۲۶ میلیون  تومان به مساحت ۳۶ متر مربع  در منطقه محروم را مرمّت و بازسازی کردند.

مدیر مسئول کانون فرهنگی هنری شهید مصطفی احمدی روشن ضمن تجلیل و قدردانی صمیمانه از جهادگران کانون و مسجد و خیّرین بزرگوار،خاطرنشان کرد: خدمت به محرومان و مستضعفین وظیفه ذاتی انسان است و در این زمینه کانون فرهنگی هنری شهید احمدی روشن با تمام توان و قدرت در کنار این خانواده ها می باشد. 

ارسال نظرات
آخرین اخبار