مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا خبر داد

برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ شنای بسیجیان در نوشهر

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا از برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ شنای بسیجیان در نوشهر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۷۲۶۴۸
|
۱۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۰۱:۱۱
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، اولین دوره مسابقات لیگ شنای آب‌های آزاد بسیجیان استان مازندران با شعار «ما قوی هستیم» به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و بزرگداشت سردار دل‌ها حاج قاسم سلیمانی با حضور سرهنگ غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا، سرهنگ جناسمی فرمانده سپاه شهرستان نوشهر و دیگر مسئولین شهرستانی و نظامی به همت هیئت شنای بسیج استان با محوریت هیئت شنای بسیج سپاه نوشهر در ساحل این شهرستان برگزار شد.
 
برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ شنای بسیجیان در نوشهر
حضور ۴۵ بسیجی شناگر آزاد در اولین دوره مسابقات لیگ شنای بسیجیان

سرهنگ غفارپور مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در ابتدای مراسم با اشاره به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و گرامیداشت یاد و نام شهدای عزیز به‌خصوص شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی گفت: امسال برای اولین‌بار مسابقات شنای آب‌های آزاد در شهرستان نوشهر را برگزار کردیم.

غفارپور از ۴۵ بسیجی شناگر آزاد در این مسابقه خبر داد و افزود: نفرات برتر و منتخب برای مسابقات سطح بالاتر انتخاب می‌شوند.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا خاطرنشان کرد: در مسابقات سطح بالاتر افراد با توانایی‌های بیشتر انتخاب و به تیم ملی معرفی خواهند شد.

برگزاری مسابقات شنای آزاد بسیجیان مازندران با شعار «ما قوی هستیم»

سرهنگ جناسمی در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در نوشهر گفت: در راستای حفظ آمادگی جسمانی و تفریحات سالم تربیت بدنی سپاه کربلا و سپاه ناحیه نوشهر با همکاری هیئت شنای استان و هیئت شنای بسیج نوشهر این مسابقات به میزبانی این شهرستان برگزار شد.

فرمانده سپاه شهرستان نوشهر افزود:  امیدواریم با برگزاری اینگونه مسابقات بتوانیم در جهت تقویت قوای روحی، معنوی و جسمی گام برداریم.
 
برگزاری اولین دوره مسابقات لیگ شنای بسیجیان در نوشهر
به گزارش بسیج، در این مرحله از مسابقات شنای آب‌های آزاد بسیجیان در دو رده سنی زیر ۱۴ سال به مسافت ۱۰۰۰ متر و بالای ۱۴ سال به مسافت ۲۰۰۰ متر برگزار شد که در نهایت در رده سنی زیر ۱۴ سال ابوالفضل نقرهیاب از تیم نوشهر رتبه اول، توماج شعبانی از تیم نوشهر رتبه دوم، سید پارساعلیان از تیم بابلسر رتبه سوم را کسب کردند.

گفتنی است، در رده سنی بالای ۱۴ سال علی کردنائیج از تیم شهدای غواص رتبه اول، علی مالمیرچگینی از تیم بابلسر رتبه دوم و رامتین کاظمی از تیم آمل رتبه سوم را به دست آوردند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار