تهمیدات لازم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مدارس استان البرز اندیشیده شده است

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز گفت: علاوه بر کلاس‌های درس در سرویس مدارس نیز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه شده و اولیاء هیچ ترسی از ابتلا فرزندان خود به بیماری کرونا در مدارس نداشته باشند.
کد خبر: ۹۲۷۲۵۲۷
|
۱۵ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج، سالار قاسمی صبح امروز در حاشیه آیین بازگشایی مدارس استان البرز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: استان البرز دارای تراکم جمعیتی است به همین دلیل جهت رعایت پروتکل‌های بهداشتی حضور دانش آموزان در مدرسه شیفت بندی شده است.

وی با بیان اینکه "هر دانش آموز به طور میانگین سه‌روز در هفته آموزش حضوری دریافت می‌کند" افزود: در روزهای دیگر هفته دانش آموزان به صورت مجازی و در شبکه شاد آموزش‌ها را فرا می‌گیرند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز با اشاره به اینکه سرانه فضای آموزشی در استان البرز بسیار پایین‌تر از متوسط کشور است، بیان داشت: سرانه فضای آموزشی در استان البرز 3.20 متر است؛ در صورتی که متوسط کشوری 5.5 متر است.

قاسمی با عنوان اینکه "امسال 80 میلیارد تومان اعتبار برای افزایش سرانه آموزشی استان تخصیص یافته است" تصریح کرد: در دو سال اخیر با فعالیت‌های صورت گرفته 20 سانتیمتر به فضای آموزشی استان اضافه شده است که با همکاری خیرین و مسئولان استانی با ادامه این روند به متوسط کشوری نزدیک می‌شویم.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر کلاس‌های درس در سرویس مدارس نیز به رعایت پروتکل‌های بهداشتی توجه شده و اولیاء هیچ ترسی از ابتلا فرزندان خود به بیماری کرونا در مدارس نداشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار