استاد بزرگ شطرنج ایران:

شنیدن شهادت حاج قاسم برایم خیلی سخت بود / دوست دارم برای کشور خودم بازی کنم

استاد بزرگ شطرنج ایران به دیدارش با حاج قاسم اشاره کرده و گفت:همان روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم، دوران سختی برایم بود ونتوانستم مسابقات را پیش ببرم.
کد خبر: ۹۲۷۰۳۷۹
|
۰۶ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۹
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج ایران امروز در نشست خبری اختتامیه جشنواره ورزشی مجازی دانشجویان استان مازندران که با حضور سید امیرسادات کرمی مسئول سازمان بسیج دانشجویی سپاه کربلا برگزار شد، گفت: با توجه به شرایط کرونا، مسابقات شطرنج بصورت آنلاین برگزار می‌شود.

غلامی با اشاره به قرارداد با باشگاه پرسپولیس افزود: طی مصاحبه‌ای که با شبکه خبر هم داشتم، باشگاه هیچ کدام از قول‌هایی که داد به تعهداتش عمل نکرد و مبلغ قرارداد هم پرداخت نشد.

این استاد بزرگ شطرنج ایران، در ادامه به مشکلات فدراسیون هم اشاره و اضافه کرد: فدراسیون فعلا رئیس ندارد و توسط سرپرست اداره می‌شود امیدواریم همان فردی که مورد نظر بچه‌های تیم است رای بیاورد  تا مشکلات و بدهکاری‌ها حل شود.

غلامی با تصریح براینکه سعی کردم در مسابقات رسمی بازی کنم اضافه کرد:  در مسابقات آنلاین احتمال تقلب در آن هست و مشکلات خاص خود را دارد برای همین سعی می کنم در بازی‌های رسمی‌تر شرکت کنم.

استاد بزرگ شطرنج با تاکید بر اینکه مازندران یکی از قطب‌های  شطرنج کشور است، افزود: مازندران به خاطر نداشتن مربیان سطح بالاتر از پیشرفت بچه‌ها کاسته شده است.

غلامی در ادامه به پیشنهادات کشور‌های خارجی برای پیوستن به تیم شان، گفت: کشور‌های آمریکا و سوئد پیشنهاد داشتم، اما دوست دارم بمانم و برای کشور خودم بازی کنم.

استاد بزرگ شطرنج ایران در پایان به دیدارش با حاج قاسم  و رهبر معظم انقلاب هم اشاره کرد و یادآور شد: قبل از اینکه استاد بزرگ شطرنج شوم با حاج قاسم دیدار داشتم. چند روز قبل از اینکه به شهادت برسند در مسابقات هند حضور پیدا کردم. همان روزی که خبر شهادت حاج قاسم را شنیدم، دوران سختی برایم بود ونتوانستم مسابقات را پیش ببرم.
 
شنیدن شهادت حاج قاسم برایم خیلی سخت بود
 
به گزارش بسیج، آرین غلامی استاد بزرگ شطرنج ایران  که در مسابقات بین‌المللی ریلتون سوئد و در حمایت از مردم مظلوم فلسطین مقابل نماینده رژیم صهیونیستی مسابقه نداد ، با حاج قاسم که به مازندران سفر کرده بودند، دیدار کرده بود. 
 
انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار