خبرهای داغ:
مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان خبر داد

آغاز عملیات احداث پروژه تجاری مجتمع مبل و منبت سیفیه در ملایر

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان گفت: پروژه تجاری مجتمع مبل و منبت سیفیه در زمینی به مساحت عرصه ۶ هزار مترمربع و اعیان ۱۵ هزار مترمربع از محل درآمد موقوفه شادروان سیف الدوله احداث خواهد شد.
کد خبر: ۹۲۶۹۰۵۳
|
۰۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۸

آغاز عملیات احداث پروژه تجاری مجتمع مبل و منبت سیفیه در ملایربه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، همزمان با هفته دولت، عملیات احداث طرح تجاری مهر (هایپرمارکت) و مجتمع مبل و منبت سیفیه ملایر با برآورد هزینه ۴۵ میلیارد تومان آغاز شد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان در این آیین اظهار داشت: پروژه تجاری مجتمع مبل و منبت سیفیه در زمینی به مساحت عرصه ۶ هزار مترمربع و اعیان ۱۵ هزار مترمربع از محل درآمد موقوفه شادروان سیف الدوله احداث خواهد شد.

حجت الاسلام رضا حاجی زین‌العابدینی برآورد هزینه اولیه برای ساخت این مجتمع را ۳۰ میلیارد تومان از محل درآمد موقوفه شادروان سیف‌الدوله عنوان و بیان کرد: با بهره‌برداری از این طرح برای ۶۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد می‌شود.

وی درباره پروژه تجاری مهر(هایپر مارکت) نیز گفت: این طرح با برآورد هزینه اولیه ۱۵ میلیارد تومان در منطقه مسکن مهر ملایر از محل درآمد موقوفه شادروان سیف‌الدوله احداث و ۲۴ ماهه به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان همدان مساحت این طرح را به متراژ عرصه ۶ هزار مترمربع و با اعیان ۵ هزار مترمربع عنوان و بیان کرد: در طول اجرای این طرح ۷۰۰ نفر مستقیم به صورت روزانه مشغول به‌کار می‌شوند و پس از بهره‌برداری برای ۲۰ نفر به صورت مستقیم اشتغال ایجاد خواهد شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار