خبرهای داغ:
با هدف مقابله با کرونا؛

رزمایش دفاع زیستی توسط بسیجیان سپاه میانه برگزار شد

فرمانده سپاه میانه خبر داد: دومین مرحله رزمایش دفاع زیستی با هدف آماده سازی بسیجیان برای کمک به شبکه بهداشت در مقابله با ویروس کرونا، توسط سپاه میانه عملیاتی شد.
کد خبر: ۹۲۶۸۱۹۳
|
۳۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حسین محمدی در آغاز این رزمایش گفت: در مرحله نخست که در ابتدای سال انجام شد توانستیم با سازماندهی و بکارگیری بسیجیان و با کمک ادارات و خیرین، تمامی معابر، مساجد، مدارس و اماکن عمومی را ضدعفونی کنیم.

وی اظهار داشت: با توجه به استمرار بیماری کرونا و احتمال تشدید آن در روزهای آینده، در این مرحله بسیجیان با فراگیری نحوه امداد رسانی به بیماران کرونایی توسط متخصصین بهداشت و پزشکان بسیجی، به تمرین عملی حفظ آمادگی برای امداد رسانی لازم می پردازند.

 محمدی افزود: بسیجیان در این رزمایش با همراهی تیم پزشکی به صورت عملی با بیماران کرونایی روبرو شده و پس از بررسی وضعیت بیمار، او را به بیمارستان یا محل قرنطینه بیماران کرونایی منتقل می کنند و یا راهنمایی های لازم در خصوص نحوه قرنطینه در منزل برای افرادی که زیاد بدحال نیستند را به آنان ارائه می دهند.

   این رزمایش به همت درمانگاه نصر سپاه و با همکاری بسیج جامعه پزشکان، شبکه بهداشت و درمان و برخی از نهادهای مرتبط، توسط بسیجیان حوزه های مقاومت بسیج شهید تندگویان و شهید بهشتی، عصر دیروز در منطقه مسکونی شهرک اندیشه و شهرک ولی عصر(عج) میانه برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار