خبرهای داغ:
حجت الاسلام نوری

در پناه قرآن بودن، کلید گشایش ها است

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش: کلید گشایش ها و آسایش و آرامش در پناه قرآن قرار گرفتن است و در همین زمینه پیامبر فرمود اگر به دنبال زندگی سعادتمند و مقام شهدا هستید تا نجات بیابید، به سراغ قرآن بروید.
کد خبر: ۹۲۶۵۸۹۹
|
۲۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، حجت الاسلام علی نوری رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش در آئین بیستمین دوره مسابقات قرآن کریم خانواده های کارکنان پایور و خواهران شاغل نزاجا در منطقه قزوین و زنجان که صبح امروز در کوی سازمانی شهید صفوی قزوین برگزار شد؛ در خصوص برکات قرآن بیان کرد: خداوند در قرآن می فرماید که قرآن ذکر است و ما حافظ قرآن هستیم.

وی گفت: در این دنیای پر از تلاطم و اضطراب ذکر نازل شد و قرآن ذکر است و با ذکر خدا دلها آرام می گیرد و به فرمایش خداوند هرکه از یاد خدا غافل شود برای او معیشت تنگی خواهد بود.

حجت الاسلام نوری اظهار کرد: کلید گشایش ها و آسایش و آرامش در پناه قرآن قرار گرفتن است و در همین زمینه پیامبر فرمود اگر به دنبال زندگی سعادتمند و مقام شهدا هستید تا نجات بیابید، به سراغ قرآن بروید.

رئیس مرکز قرآن، عترت و نماز اداره عقیدتی سیاسی نیروی زمینی ارتش افزود: قرآن شفی تمام دردها و راهگشای زندگی ماست. و باید بتوانیم از برکات و نورانیت قرآن در زندگی شخصی و اجتماعی بهره مند شویم.

حجت الاسلام نوری در ادامه تصریح کرد: در گرفتاری ها و سختی ها، آنچه باعث رهایی است، یاد خدا در تمام لحظات بوده و گذر از این بیماری و بلای بزرگ در گرو درک قرآن است.

وی افزود: مسابقات قرآن کریم، بزرگترین رویداد قرآنی نیروی زمینی ارتش است و امسال چهلمین مسابقات قرآنی کارکنان را در پیش داریم که با توجه به شرایط موجود، برنامه های اجرایی ما نیز متفاوت خواهد بود.

 

1010/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار