خبرهای داغ:
فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص):

پروژه جاده قزوین- الموت-تنکابن برای تکمیل به 250 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

سعید محمد گفت: پروژه جاده قزوین- الموت- تنکابن در ادامه راه به تامین بودجه 250 میلیارد تومانی نیاز دارد که در صورت تامین آن در شش ماهه ابتدایی سال آینده این پروژه آماده تحویل خواهد بود.
کد خبر: ۹۲۵۹۳۸۰
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۵

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، سعید محمد فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا (ص) در بازدید از پروژه جاده سازی قزوین، الموت تنکابن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: 40 کیلومتر از این پروژه تکمیل شده است و در صورت تامین بودجه امکان تکمیل ادامه راه سازی به سرعت وجود دارد.

وی ادامه داد: پروژه جاده قزوین- الموت- تنکابن در ادامه راه به تامین بودجه 250 میلیارد تومانی نیاز دارد که در صورت تامین آن در شش ماهه ابتدایی سال آینده این پروژه آماده تحویل خواهد بود.

محمد اذعان کرد: پیش بینی می شود طی سال جاری حدود 10 کیلومتر دیگر از این جاده آماده سازی و آسفالت شود.

این مسوول یادآور شد: در این پروژه هیچگونه مشکل اکوسیستمی وجود ندارد و این جاده سازی با در نظر گرفتن همه جوانب و کمترین آسیب به پوشش گیاهی و اکوسیستم جانوری در حال انجام می باشد.

فرمانده قرارگاه خاتم الانبیا یادآور شد: موضوعات زیست محیطی در این مسیر را باید به دو بخش تقسیم کرد. در استان قزوین بیشتر موضوع کانال های ارتباطی و تردد حیات وحش مطرح است ولی در بخش مازندران موضوع عبور از جنگل ها مطرح می باشد. در استان قزوین خوشبختانه موضوعات زیست محیطی بررسی شده و 5 گالری برای عبور حیات وحش طراحی و ابلاغ گردیده است.

وی اذعان کرد: در استان مازندران به صورت کلی طرح و نقشه ها تغییراتی داشته اند تا با عبور از کنار جنگل ها مشکلات زیست محیطی به حداقل برسد و هم اکنون هم در مرحله طراحی و تکمیل همین بخش از پروژه هستیم.

1004/پ30/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار