خبرهای داغ:
معاون فرماندار اسدآباد:

اجرای برنامه‌های مختلف هنری باید متناسب با مقتضیات فرهنگ بومی شهرستان باشد

معاون فرماندار اسدآباد گفت: برنامه‌های هنری یک فعالیت نوپای در شهرستان است و اجرای برنامه‌های مختلف هنری باید متناسب با مقتضیات زمانی و مکانی و فرهنگ بومی شهرستان باشد.
کد خبر: ۹۲۵۸۸۶۵
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۶

اجرای برنامه‌های مختلف هنری باید متناسب با مقتضیات فرهنگ بومی شهرستان باشدبه گزارش خبرگزاری بسیج از اسدآباد، حمزه عبدکوند در دیدار با مدیر و اعضای گروه هنری تئاتر شهرستان اسدآباد اظهار داشت: از دبیر هیئت اندیشه‌ورزان جوان شهرستان به خاطر توجه به بحث هنر و تاکید بر برگزاری این دیدار تشکر می‌کنم.

وی بیان کرد: برنامه‌های هنری یک فعالیت نوپای در شهرستان است و اجرای برنامه‌های مختلف هنری باید متناسب با مقتضیات زمانی و مکانی و فرهنگ بومی شهرستان باشد.

معاون فرماندار اسدآباد ابراز داشت: از سویی دیگر باید با فرهنگ‌سازی بستر و زمینه حضور گروه‌های مختلف هنری در مجامع عمومی به دلیل ایجاد روحیه شور و نشاط اجتماعی در سطح شهرستان با رعایت کامل مواد بهداشتی فراهم شود.

وی گفت: ما در سطح شهرستان الگوها و اسطوره‌های بسیاری داریم که می‌توان با اجرای کارهای هنری در راستای معرفی آنان و همچنین رشد و تعالی و انتقال فرهنگ شهرستان به نحو مطلوبی استفاده کرد.

عبدکوند خاطرنشان کرد: امسال برای رشد و توسعه مباحث فرهنگی و همچنین برای رفاه حال شهروندان و ایجاد روحیه نشاط در بین خانواده‌ها، از هیچ کمکی به هنر و هنرمندان دریغ نخواهیم کرد.

در پایان این گروه تئاتر یکی از نمایش‌های خود را اجرا کردند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات