سخنگوی سپاه کربلا در گفت و گو با «بسیج»:

انفاق و کمک مومنانه روحیه ایثارگری و امید را در جامعه زنده می‌کند / رسانه‌ها فرهنگ نوع دوستی مردم مازندران را به تصویر بکشند

سخنگوی سپاه کربلا در گفت و گو با «بسیج» گفت که انفاق و کمک مومنانه روحیه ایثارگری و امید را در جامعه زنده می‌کند.
کد خبر: ۹۲۵۸۷۹۷
|
۳۰ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۸
انفاق و کمک مومنانه روحیه ایثارگری و امید را در جامعه زنده می‌کند / رسانه‌ها فرهنگ نوع دوستی مردم مازندران را به تصویر بکشند
 
سرهنگ علی ابراهیمی گتابی در حاشیه بازدید از خبرگزاری شبستان در مازندران در گفت و گو با خبرنگار بسیج  از تشکیل باشگاه خبرنگاران افتخاری بسیج خبر داد و گفت: فعالیت‌ها و عملکرداقتدار آفرین  بسیج و گروه‌های جهادی  با تلاش خبرنگاران افتخاری بسیج به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه کربلا با بیان اینکه رسانه هادر مسیر امیدآفرینی و اعتمادزایی گام بردارند، افزود:‌ رزمایش کمک مومنانه از جمله فعالیت‌ها مهم و قابل چشمگیری است که در راستای منویات مقام عظمای ولایت، در خصوص کمک به قشر آسیب پذیر و محروم  در قالب رزمایش همدلی صورت می‌گیرد.

سخنگوی سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه استان مازندران در بخش مبالغ اهدایی و مشارکت در رزمایش  رتبه دوم  کشوری را بدست آورده است، خاطرنشان کرد: نوع دوستی مردم مازندران در کمک‌های مومنانه به نمایش گذاشته شد.

معاون روابط عمومی سپاه کربلا از توزیع ۳۰۳ هزار بسته معیشتی بین جامعه هدف د. رمرحله اول رزمایش کمک مومنانه که از ماه رمضان سال جاری برگزار شده بود، خبر داد و یادآور شد:‌در این راستا   ۹۳ هزار نفر در جهت کمک مومنانه شناسایی شدند.

ابراهیمی گتابی در ادامه با تصریح بر اینکه  سازمان بسیج و مجموعه سپاه جز اولین نهاد و سازمانی  هستند که دوباره نهضت کمک مؤمنانه را  در سه مقطع ۱۰ روزه آغاز کردند، گفت: با توجه موج دوم کرونا و تداوم تعطیلی برخی مشاغل و افزایش مشکلات معیشتی مردم رهبر معظم انقلاب فرمان اجرای رزمایش دوم را به‌عنوان تعاون، احسان و کمک مؤمنانه صادر فرمودند.

سخنگوی سپاه کربلا در همین رابطه  خواستار شد: انتظار است  رسانه‌های استان همانند مرحله اول رزمایش مومنانه، با پوشش رسانه‌ای، فرهنگ انفاق اجتماعی و الگوی سبک زندگی اسلامی ایرانی را به تصویر بکشند.

ابراهیمی گتابی در پایان انعکاس درست انفاق و نیکوکاری، حس رقابت بین مردم و خیرین در انجام کار خیر را یکی از  رسالت  های مهم  رسانه‌های دانست و خاطر نشان کرد:‌نشان دادن جلوه‌های ویژه انفاق، روحیه ایثارگری و امید را در جامعه زنده می‌کند.   

  انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار