خبرهای داغ:
به مناسبت هفته عفاف و حجاب؛

پویش «نذر مادرم زهرا(س)» با هدیه چادر مشکی به نیازمندان شهر انجام شد

مسئول بسیج جامعه زنان استان گلستان گفت: پویش «نذر مادرم زهرا(س)» به جمع‌آوری کمک‌های نقدی در جهت خرید چادر مشکی و هدیه آن به نیازمندان شهر انجام شد.
کد خبر: ۹۲۵۸۳۲۲
|
۲۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۵

 زینب تجری مسئول بسیج جامعه زنان استان گلستان به مناسبت هفته عفاف و حجاب در گفت‌وگو با خبرنگار ستاد عفاف و حجاب بسیج جامعه زنان، گفت: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا بیشتر اقدامات خواهران در زمینه حجاب و عاف به سوی فعالیت در قالب فضای مجازی و موشن‌گرافیک سوق پیدا کرد.

وی افزود: این فعالیت‌ها و اقدامات به شکل مسابقات هنری و فرهنگی با موضوع عفاف و حجاب مطرح شد که یکی از آنها مسابقه فرهنگی هنری «دختران آفتاب» با محوریت عفاف و حجاب و تحکیم خانواده بود، در بخش نونهالان و کودکان اقدامات قابل توجهی انجام شده است.

تجری اظهار کرد: حفظ قرآن و ارسال کلیپ حجاب در همه گروه‌های امر به معروف از فعالیت‌های بسیج جامعه زنان به ویژه در برخی مناطق آسیب‌پذیر بوده است. همچنین تجمع بزرگ مجازی مدافعان حریم خانواده از دیگر اقدامات بود.

مسئول بسیج جامعه زنان استان گلستان با بیان اینکه متاسفانه امسال به دلیل شیوع ویروس کروناه پیاده روی حجاب و عفاف لغو شد، ابراز کرد: در مقابل طرح ندای فطرت با همکاری ستاد عفاف و حجاب و اقشار بسیج در کنار همکاران اداری اجرایی شد.

تجری ادامه داد: همزمان با روز ملی عفاف و حجاب اهداء گل به تندیس عفاف و حجاب به بانوان و فروشندگان بازاری و اصناف از دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان استان بوده است.

وی  خاطرنشان کرد: در فضای مجازی ده پویش‌ با اسامی متفاوت همچون پویش «دختر سلیمانی»، «دعوت به خوبیها»، «حجاب آرامش معنوی»، «چادر امنیت»، «نذر مادر زهرا(س)» و ... تحت عنوان عفاف و حجاب راه‌اندازی شد که پایگاه‌های بسیج استان آنها را هدایت می‌کنند.

مسئول بسیج جامعه زنان استان گلستان افزود: پویش «نذر مادرم زهرا(س)» به جمع‌آوری کمک‌های نقدی در جهت خرید چادر مشکی و هدیه آن به نیازمندان شهر انجام شد.

تجری گفت: همچنین اهدای گل مزین به پیام‌های امامین انقلاب و شهدا در روز ملی عفاف و عفاف و جشنواره فرهنگی هنری حجاب ندای فطرت تعالی اجتماعی با هدف گرامیداشت هفته عفاف و حجاب از دیگر اقدامات بسیج جامعه زنان در استان بود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار