خبرهای داغ:
مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی:

عده ای تلاش دارند جسم بی جان برجام را سرپا نگه دارند

مسئول سابق نمایندگی ولی فقیه در سپاه آذربایجان شرقی اظهارداشت: امروز با وجودی که برای همه اثبات شده آمریکا غیرقابل اعتماد است، عده ای چشم امید به غرب و بخصوص امریکا دوخته و تلاش دارند جسم بی جان برجام را سرپا نگه دارند.
کد خبر: ۹۲۵۴۱۲۹
|
۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی، حجت الاسلام ابوالفضل عباسی ولایی در نشست بصیرتی کارکنان سپاه امامت تبریز، افزود: دنیا امروز به سمتی حرکت می کند که اداره ملت ها تصمیم دارند از زیر بار حکومت استبدادی امریکا خارج شوند و این نشانه افول امریکاست.

وی اضافه کرد: باتوجه به شرایط کنونی و خیزش مردم امریکا علیه دیکتاتوری دولتمردانشان یقینا تیر خلاص بر پیکره حکومت شیطانی آمریکا را خود ترامپ خواهد زد چراکه با دیوانه بازی ترامپ این افول سرعت یافته است.

حجت الاسلام ولایی اظهارداشت: در چنین فضای حاکم بر جهان ولی هنور عده ای در داخل چشم به امریکا و مذاکره با آن دوخته اند و به جای اینکه در سال جهش تولید باید با همه توان صنعت داخل و اقتصاد متکی به غیر نفت باشد عده ای روی به خام فروشی آورده و با قراردادهای نفتی و تجاری غیر معمول، اقتصاد کشور را متزلزل کنند.

وی ادامه داد: اکنون که کشورهای متعدد برای خرید فراورده های نفتی مثل بنزین بصورت نامحدود و پرداخت تمامی مبالغ معاملات قبل از تحویل اقدام می کنند بهترین شرایط برای دولت است تا با تقویت و حمایت از صنعت پالایش و پتروشیمی  در این شرایط اقتصادی و تحریمی کمک مهمی به اقتصاد کشور کنند و با جلوگیری از خام فروشی قدمی برای تحقق جهش تولید بردارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار