فرمانده سپاه شهرستان بابلسر خبرداد

تشکیل جبهه خرمشهرها در محلات بابلسر

فرمانده سپاه شهرستان بابلسر گفت: طرح ابتکاری سپاه شهرستان بابلسر با عنوان جبهه خرمشهر‌ها برای نخستین بار در کشور و با هدف اجرای منویات رهبری در راستای بیانیه گام دوم انقلاب در شهرستان به اجر در می‌آید.
کد خبر: ۹۲۵۲۶۰۸
|
۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۴۲
 به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، فرمانده سپاه شهرستان بابلسر با اشاره به اجرای طرح ابتکاری امام به خاطر ۴۰ سالگی انقلاب در ۴۰ محله پارسال در این شهرستان افزود: فلسفه طرح جبهه خرمشهر‌ها بر اساس منویات مقام معظم رهبری بر دو محور شامل ابتکارات مردمی و خرمشهر‌ها در پیش داریم بنا شده که اجرای ۲۱ طرح قرارگاهی تشکیل جبهه خرمشهری‌ها در دو جبهه تعریف و در سطح حوزه ها، پایگاه‌ها و محلات تشکیل سازمانی با فرماندهی، جانشینی و دبیری امام جمعه، فرماندار و فرمانده سپاه انجام می‌شود.
 
سرهنگ موسوی‌نژاد افزود:۷ قرارگاه در شورای تحول ناحیه اجرایی و هر قرارگاه را خرمشهری برای فتح آن فرض کرده که شامل قرارگاه‌های سلامتی در محلات، اقتدار، امنیت و اخلاق، فرهنگ و ورزش، اداری و پشتیبانی، رسانه، جریان سازی و روشنگری، بانوی نقش آفرین سبک زندگی و توانمندسازی و ... بوده و اهمیت کار رسانه و فضای مجازی در جبهه خرمشهر، رسانه، جریان سازی و روشنگری با همکاری رسانه‌ها و خبرنگاران اجرا خواهد شد.

فرمانده سپاه شهرستان بابلسر با بیان اینکه از ۲۰ تیر ۹۷ مراحل مقدماتی کار انجام و در مرحله شناسایی ۱۰۴ محله با ۲۰۰ سئوال وضعیت محلات را به دست آورده و شورای تحول محلات متناسب با قرارگاه‌ها به علاوه یک دبیر و رصدگر را تشکیل دادیم گفت: شورا‌ها وضعیت محلات خود را برای چشم انداز سال ۱۴۰۴ با ویژگی‌های اسلامی مانند مسائل فرهنگی (شرکت افراد در نماز‌های جماعت و جمعه، نبود بی بند و باری و ...) تعریف می‌کنند.

سرهنگ موسوی نژاد با اشاره به اینکهر امام جمعه، مسئولان شهرستان، نماینده مجلس عضو جبهه خرمشهر، ۸۰ درصد مطالباتشان اجرایی و نماینده مردم هم نقش مطالبه گری دارد افزود: تولید آهنگ جبهه خرمشهرها، رونمایی از تمبر خرمشهر، تقویم اجرایی برای هر محله در افق‌های کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در دستورکار قرار دارد.

فرمانده سپاه شهرستان بابلسر به افزایش اعضای شورای تحول ۱۰۴ محله، به ۱۴۰۴ نفر اشاره و تصریح کرد: در سال ۹۷ طرح امام، موجب بهره مندی ۴۰ هزار نفر از شهروندان بوده، که ۶ هزارنفر از خدمات بهداشتی و درمانی نیز بهره‌مند شدند.

سرهنگ موسوی نژاد با اشاره به آوردن بیش از ۳۰ هزار شهروند بابلسری برای اردوی ساحلی با هدف محیطی امن و سالم و آسایش برای همگان اشاره کرد و گفت: سپاه شهرستان بابلسر در جریان کمک‌های مومنانه به آسیب دیگان کرونایی ۱۲ هزار بسته کمک معیشتی و حمایتی را در اختیار مردم آسیب دیده قرار داده است./صداوسیما
 
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار