شرکت پاسداران و بسیجیان بام ایران در اهداء خون ؛

اهداء خون توسط کارکنان سپاه و بسیج

با توجه به نیاز بانک خون کشور به انواع گروه های خونی،بسیجیان و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) با اهداء خون خود به یاری نیازمندان می شتافنتد.
کد خبر: ۹۲۴۷۶۸۰
|
۲۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۰

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ در بیستمین روز ازخردادماه سی نفر از کارکنان سپاه  حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) در این اقدام خداپسندانه 30 کیسه خون اهدا کردند.

جانشین فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) درحاشیه این اقدام ارزشمند گفت:در ادامه رزمایش کمک مومنانه و ضرورت اهداء خون در ایامی که جمعی از مردم عزیزمان گرفتار بیماری کووید 19 هستند سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) طرح" اهداءخون،اهداء زندگی " را با مشارکت فعال بسیجیان عزیز در قالب پایگاه های مقاومت  اقشار مختلف بسیج و آحاد کارکنان سپاه استان برگزار می کند.

سرهنگ پاسدار مهران مرادی افزود: این طرح همزمان با نیمه خرداد آغاز شده و تا 31خرداد ماه سال جاری ادامه خواهد داشت و در مرحله ی نخست جمعی از بسیجیان و پاسداران خواهر  استان با حضور در مراکز انتقال خون ، نسبت به اهداء خون اقدام کردنند.

وی به حضور فعال بسیج در عرصه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بسیجیان عزیز هر موقع ضرورتی باشد  در عرصه های مختلف به یاری مردم عزیز شتافتند و مشکلات موجود را برطرف کردند.

سرهنگ مرادی با تجلیل از تلاش ارزشمند مسئولان و کارکنان مراکز انتقال خون و حضور مردم همیشه در صحنه گفت: مردم مومن ، انقلابی و ولایتمدار استان با حضور در مراکز انتقال خون، در این کار خدا پسندانه  مشارکت فعال خواهند داشت.

دکترحسین هاشمی رییس سازمان انتقال خون استان هم باتشکر از بسیجیان و کارکنان سپاه حضرت قمربنی هاشم(علیه السلام) گفت:سپاه و بسیج با حضور در مراکز انتقال خون ،مثل همیشه به کمک نیازمندان جامعه آمدند.

دکتر هاشمی به آمادگی مراکز انتقال خون  در سطح استان برای  دریافت  گروه های خونی اشاره کرد و افزود: بیماران تالاسمی و سرطانی ها که در بیمارستان ها هستند نیازمند خون سالم می باشند، امیدواریم  این حرکت خدا پسندانه مردم عزیز در اهدا خون ادامه داشته باشد و همه با کمک هم ، در خدمت بیماران نیازمند استان در بیمارستان ها باشیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار