مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا در گفت و گو با «بسیج»:

مسابقات دو میدانی «مزار تا مزار» به میزبانی بابلسر برگزار شد

مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا در گفت و گو با «بسیج» از برگزاری مسابقات دو میدانی «مزار تا مزار» به میزبانی بابلسر خبر داد.
کد خبر: ۹۲۴۶۶۲۴
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۸

مسابقات دو میدانی «مزار تا مزار» به میزبانی بابلسر برگزار شد

کاظم غفارپور در حاشیه برگزاری این مسابقات در گفت و گو با خبرنگار بسیج در بابلسر،با اشاره به اینکه این مسابقات به مناسبت گرامیداشت یاد و نام امام راحل وشهدای قیام خونین ۱۵ خرداد برگزار شد، گفت: در این مراسم حدود ۱۰ دونده قهرمان بسیجی با نثار شاخه گل به مزار شهدا با لباس‌های منقش به تصاویر شهدای مدافع حرم و با پرچم‌هایی که به همراه داشتند، شرکت کردند.

 مسئول تربیت بدنی سپاه کربلا با بیان اینکه دوندگان بسیجی مسیر ۱۰ کیلومتری شهرستان بابلسر تا فریدونکنار را با استقبال گرم مردم تا مزار شهدای ادامه دادند ،افزود: دوندگان در پایان با قرائت فاتحه بر سرمزار شهدا برنامه خود را به پایان رساندند.

مسئول مرکز تربیت بدنی و ورزش بسیج سپاه کربلا در ادامه اضافه کرد: ورزش به مصداق فرمایش مقام معظم رهبری دروازه صدور معنویت‌ها است.

غفارپور با اعلام اینکه برنامه امروز دوندگان بسیجی که به یاد و نام امام راحل و شهدای ۱۵ خرداد ۴۲ طی یک برنامه نمادین و به‌صورت دسته جمعی برگزار شد، یادآور شد: این برنامه های ورزشی مصداق بارزی از پیام مقام معظم رهبری بود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار