فرمانده سپاه کربلا مازندران:

مردمی کردن اقتصاد از راهکارهای تحقق جهش تولید است / ایران در اوج تحریم به صادرکننده کیت تشخیص کرونا تبدیل شد

سردار بابایی مردمی شدن اقتصاد و فرهنگ را  حلال بخشی از مشکلات کشور دانست و با اشاره به اینکه اقتصاد دولتی آسیب پذیر است، خاطرنشان کرد:‌از شرایط جهش تولید این است که مردم پای کار باشند و دولت مردان باید به مردمی شدن اقتصاد توجه کنند. 
کد خبر: ۹۲۴۲۰۱۰
|
۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،  سردار محمد حسین بابایی فرمانده سپاه کربلا پیش از ظهر امروز  در بازدید از روند کمک مومنانه در شهرستان سوادکوه، ضمن تسلیت ایام شهادت امیر المومنین علی (ع)، با اشاره به رزمایش مواسات، همدلی و کمک مومنانه و رزمایش ایثار گفت: از اوایل اسفندماه سال ۹۸ تا نیمه ماه مبارک شعبان ۶۰۰ میلیارد ریال در بخش‌های مختلف کمک شد که به نام رزمایش ایثار نام گرفت.

سردار بابایی با اعلام اینکه ۵ هزار خیاط و کارگاه‌های تولیدی مشغول تولید لوازم پزشکی برای کادردرمانی و مردم بودند، افزود:‌در رزمایش مومنانه هم مردم پای کار آمدند و رزمایش مومنانه در مازندران شکل دیگری گرفت.

فرمانده سپاه کربلا با یادآوری این مطلب که همدلی امروزی که بین مردم و مسئولان شکل گرفته است، نمونه آن را در دوران دفاع مقدس شاهد بودیم، ادامه داد:‌روند رزمایش کمک مومنانه ادامه خواهد شد.

سردار بابایی با تاکید براینکه باید کارآفرینی برای نیازمندان در دستور کار قرار بگیرد، خاطرنشان کرد:‌اگرچه امروز کمک مومنانه به نیازمندان شد، اما باید اشتغال نیازمندان هم مورد توجه باشد.  

فرمانده سپاه کربلا در ادامه  با اشاره به شعار سال، و اینکه هر فردی باید به این فکر کند چه نقشی می‌تواند در تحقق جهش تولید داشته باشد، افزود:‌سرمایه اجتماعی که در دوران کرونا به دست آورده‌ایم را نباید مفت از دست دهیم بلکه باید بر روی آن سرمایه‌گذاری کرده و رویش‌های آن را ببینیم.

سردار بابایی مردمی شدن اقتصاد و فرهنگ را  حلال بخشی از مشکلات کشور دانست و با اشاره به اینکه اقتصاد دولتی آسیب پذیر است، خاطرنشان کرد:‌از شرایط جهش تولید این است که مردم پای کار باشند و دولت مردان باید به مردمی شدن اقتصاد توجه کنند.  

فرمانده سپاه کربلا در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه با وجود تحریم کشور، اما در دوران کرونا فرصت‌های زیادی برای انقلاب ایجاد شد، گفت:‌در کشور‌های غربی عمق فاجعه انسانی را شاهد بودیم که در مدیریت غربی نمود پیدا کرد و همین مسئله باعث شد خیلی‌ها ببینید که مسئله حقوق بشری در غرب دروغی بیش نیست.

سردار بابایی با تصریح بر اینکه در دوران کرونا خلاقیت جوانان گل کرد، اضافه کرد:‌امروز ایران به جایی رسید که در اوج تحریم به تولید کننده تبدیل شده است  و اکنون کیت‌های تشخیصی کرونا را به آلمان صادر می‌کند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار