شیوع ویروس منحوس کرونا اگر چه موجب اندوه و دشوار شدن زندگی بسیاری از هموطنان و مردم استان کهگیلویه و بویراحمد شد اما ایثار و از خودگذشتگی نیروهای بسیجی و پاسداران سبز پوش حریم ولایت در مقابله با این ویروس و کمک به تامین سلامت عمومی را به نمایش گذاشت.
کد خبر: ۹۲۳۸۸۳۵
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۷:۲۰

به گزارش خبرگزاری بسیج کهگیلویه و بویراحمد, در آغازین روزهای شیوع ویروس کرونا در ایران و استان کهگیلویه و بویراحمد موجی از نگرانی ها در جامعه بوجود آمد و از آنجایی که امکانات و تجهیزات پزشکی جوابگوی مقابله با این ویروس منحوس  نبود بار دیگر نیروهای سپاه و بسیج مقتدر با تمامی ظرفیت ها وارد میدان شدند.

 سپاه فتح  استان، تیپ 48 فتح و بسیج همگام با دستگاه های اجرایی  راه اندازی کارگاه های تولید ماسک ، ماده ضدعفونی کننده، لباس بیمارستانی ، دستکش و ... را در دستور کار قرار دادند و بخش زیادی از نیازهای کادر بهداشتی درمانی ، بیماران و مردم استان را بر طرف کردند .

تولید بیش از 750 هزار ماسک ، 30 هزار جفت دستکش ، و ده ها هزار عدد ماده ضدعفونی و ... تنها بخشی از اقدامات سپاه فتح و بسیج در ایام شیوع ویروس کرونا است و این خدمات همچنان ادامه دارد.

حضور پررنگ نیروهای پاسدار و بسیجی در ایستگاه های غربالگری و انجام تست کرونا برای مسافران  در ورودی و خروجی شهرهای کهگیلویه و بویراحمد از دیگر اقدامات پیشگیرانه سپاه و بسیج بود.

خدمات سپاه و بسیج تنها به این موارد ختم نمی شود بلکه ضدعفونی معابر و اماکن برای مقابله با ویروس کرونا روی دیگر سکه است که نیروهای سپاه اسلام در این راه نیز ایثار و از خودگذشتگی را در حد اعلا به نمایش گذاشتند .

رزم آور پاسدار حسین احمدی یکی از جوانان سبز پوش کهگیلویه و بویراحمدی است که حین  ضدعفونی برای  پیشگیری از کرونادر شهرستان باشت دچار حادثه شد و هم اکنون نیز در کما به سر می برد.

جانشین فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد در این باره به خبرنگار خبرگزاری بسیج می گوید ، همزمان با شیوع ویروس کرونا سپاه و بسیج از تمامی ظرفیت ها و امکانات برای تامین سلامت عمومی استفاده کرد و تیپ 48 فتح استان نیز پای کار آمد.

سرهنگ جهانگیر انصاری افزود: نیروهای سپاه و بسیج به دلیل کمبود تجهیزات و امکانات مقابله با شیوع کرونا ویروس در شهرستان های کهگیلویه و بویراحمد در کنار سایر امکانات از ظرفیت ماشین آلات کشاورزی از جمله تراکتور  برای گندزدایی و ضدعفونی کردن معابر، خیابان ها و اماکن استفاده کردند تا خدشه ای به سلامت مردم وارد نشود.

وی گفت: یکی از نیروهای جان برکف سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد که برای تامین سلامت مردم و مقابله با شیوع ویروس کرونا شبانه روز تلاش می کرد رزم آور پاسدار حسین احمدی است که پنجم فروردین 99 در حین انجام ماموریت گندزدایی و ضدعفونی  معابر شهرستان باشت دچار سانحه  شد و متاسفانه  تاکنون در کما به سر می برد.

انصاری  ابراز داشت: سپاه و بسیج در هر جایی که مردم نیاز به کمک داشته باشند با تمام توان و قوا وارد میدان می شود و نیروهای این نهاد انقلابی خود را فدایی مردم، انقلاب و ولایت می دانند.

جانشین فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد گفت: امیدواریم در این ماه مبارک رمضان مردم و مومنین روزه دار دست به دعا بردارند تا هر چه زودتر رزم آور پاسدار حسین احمدی  سلامتی خود را بدست آورد .

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات