روایت «بسیج» از عمامه‌هایی که برای جهاد بسته شد؛

کرونازدایی به سبک روحانیون بسیجی+فیلم و تصاویر

طلبه‌های بسیجی قائم شهر این روز‌ها در خط مقدم جنگ بیولوژیکی ایستادند تا مردم شهر از نفس نیفتند. یکی پشت چرخ خیاطی می‌نشیند و ماسک میدوزد آن دیگری معابر را ضدعفونی می‌کند آن یکی هم برای محرومین بسته‌های بهداشتی می‌برد.
کد خبر: ۹۲۲۵۰۷۴
|
۲۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۱

به گزارش  سرویس طلاب و روحانیون خبرگزاری بسیج از مازندران، «ديدن طلبه‌ها با آن عمامه‌هايي كه آنان را به صدر اسلام پيوند مي‌زند، بسيار اميدواركننده است. طلبه‌ها مظهر اين پيمان مستحكمي هستند كه ما را با پروردگار عالم و غايت وجوديمان پيوند مي‌دهد. به‌راستي چه كسي ما را در اينجا گرد آورده است؟ آن چيست كه اينچنين، با جاذبه‌اي نهاني و غير قابل مقاومت، ما را به سوي خويش مي‌كشد؟» این جملات را با صدای سید شهیدان اهل قم شهید سید مرتضی آوینی بخوانید که دارد از طلبه هایی میگوید که خود را برای شکستن خط آماده می کنند . 

راستش هیچ چیزی فرقی نکرده است ،زمستان سال 65باشد یا زمستان سال 98 ،هرجا که میدانی رزمی برپا شد ،بسیجی ها با سادگي و تواضع، بي‌تكلف و صميمي،گرد هم جمع می شوند تا به خط دشمنی حمله کنند که جان و سلامت مردم را نشانه گرفته است . دیروز اسلحه به دست می گرفتند و از خاک وطن دفاع می کردند و امروز سلاح شان شده یک سم پاش روی دوش و در معابر و خیابان های بلا دیده شهر گام می گذارند و با ذکریا زهرا (س)و یا حسین(ع) تیرگی ها و آلودگی ها را از چهره شهر می زدایند تا از سلامت مردم دفاع کنند..

طلبه های بسیجی قائم شهر این روزها در خط مقدم جنگ بیولوژیکی ایستادند تا مردم شهر از نفس نیفتند.یکی پشت چرخ خیاطی می نشیند و ماسک میدوزد آن دیگری معابر را ضدعفونی میکند آن یکی هم برای محرومین بسته های بهداشتی می برد.

 

براستی چه خوب گفت سید شهیدان اهل قلم که «شيطان حكومت خويش را بر ضعف‌ها و ترس‌ها و عادات ما بنا كرده است، و اگر تو نترسي و از عادات مذموم خويش دست برداري و ضعف خويش را با كمال خليفةاللهي جبران كني، ديگر شياطين را بر تو تسلطي نيست.»و حالا طلبه های بسیجی تجلی ایثار و شجاعت اند همان هایی که پرورش یافته مکتب حاج قاسم هستند و قرار است در گام دوم انقلاب ،زمینه ساز ظهور خورشید عظمای ولایت باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار