فرمانده سپاه بابلسر در گفتگو با «بسیج» خبر داد:

کشف انبار بزرگ احتکار اقلام و تجهیزات پزشکی در بابلسر / ۲۶۰۰۰۰ دستکش غیربهداشتی ضبط شد

فرمانده سپاه بابلسر در گفتگو با «بسیج» خبر از کشف انبار بزرگ احتکار اقلام و تجهیزات پزشکی توسط سربازان گمنام امام زمان(عج) در این شهرستان داد.
کد خبر: ۹۲۲۴۴۷۵
|
۲۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، سرهنگ  سید مصطفی موسوی نژاد صبح امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج از کشف انبار بزرگ  احتکار اقلام و تجهیزات پزشکی توسط سربازان گمنام امام زمان (عج) در این شهرستان خبر داد و گفت:‌زمانی که اقلام این انبار بزرگ در حال جابجایی بود، سربازان گمنام امام زمان (عج) به موقع توانستند آن را شناسایی کنند.

فرمانده سپاه بابلسر با بیان اینکه با هماهنگی دادستانی و قوه قضائیه و نماینده مرکز بهداشت و درمان شهرستان، در حال حاضر اقلام این انبار در حال بررسی است، افزود:‌مکانی که اقلام بهداشتی در آن نگهداری می‌شدفاقد مجوز و غیربهداشتی بود.

موسوی نژاد با اشاره به اینکه برخی از اقلام خارجی و فاقد مجوز است، و دیگر اقلام هم ایرانی، اما تاریخ مصرف گذشته و نیز بسته بندی غیر بهداشتی دارند، ادامه داد:‌کارشناسان در حال تفکیک و بررسی هستند، اما تا الان و با توجه به آماری که فرد محتکر اعلام کرده ۲۶۰۰۰۰ هزار دستکش در ۲۰ کارتن با بسته بندی غیر بهداشتی ضبط شد.

فرمانده سپاه بابلسر با اشاره به اینکه همه نوع اقلام پزشکی در این سوله بزرگ کشف شده است، اضافه کرد:‌از ماسک و دستکش تا  تیغ جراحی، باند، سرنگ، دستمال و دیگر تجهیزات پزشکی در این انبار بزرگ موجود بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار