خبرهای داغ:
در جلسه ستاد دهه فجر گلپایگان، تبيين دست آوردهاي انقلاب و انتقال ارزش های انقلابی به نسل جوان؛برگزاري انتخابات پر شور و لزوم تشكيل مجلس تراز انقلاب در دستور كار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۲۱۲۰۱۴
|
۱۱ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسيج از گلپایگان، حجت الاسلام کرامتی  در جلسه ستاد دهه فجر با بیان سیر تحولات اخير کشور، منطقه و دنیای اسلام مطرح كرد: متأسفانه برخی رسانه هاي هم صدا با دشمن، برنامه های خود را برای تحریم انتخابات کلید زدند، لذا حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات می تواند در نگاه دشمن به انقلاب اسلامی و تحلیل های آنها اثرگذار باشد.

 امام جمعه گلپایگان با اشاره به تشییع با شکوه سپهبد شهید حاج قاسم سليماني و سرداران مقاومت، که بی تفاوت ترین انسان ها را به واکنش مجبور کرد، تاکید کرد: جشن های دهه فجر همگام با اهداف انقلاب اسلامي باشد و  در مراسم هاي دهه شرایط پیش از انقلاب، سال های آغازین پس از انقلاب و شرایط کنونی به ویژه برای نسل جوان تبیین شود و ارزش های انقلابی به نسل های نوجوان و جوان انتقال یابد.

در ادامه جلسه مسئول شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گلپایگان با بیان اینکه دهه فجر یادآور رشادتهای ملتی منسجم و خدا جو است، گفت:دشمن در تلاش است با ابزارهاي تحریم، تفرقه، شایعه و شبهات مختلف و تهاجم فرهنگی نسل هاي مختلف انقلاب به ویژه نسل جوان را دچار  ناامیدی از انقلاب كند تا بدينوسيله حضور هوشمندانه مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن ماه و انتخابات را کمرنگ کند كه البته با بصيرت دهي و انتقال ارزش هاي انقلاب  اين اقدام دشمن ناكام مي ماند.

 صادق جباری با بيان اينكه گلپایگان هنوز آرشیوی از وقایع انقلاب و عملکرد نهادها پس از آن ندارد، يادآور شد: انتقال فرهنگ انقلاب به نسل جوان باید عملیاتی باشد و گرامیداشت این دهه در مساجد به صورت مردمی برگزار شود و عملکرد ۴۱ ساله نظام جمهوری اسلامی و کارآمدی آن برای مردم تبیین شود.

در ادامه جلسه فرمانده ناحيه مقاومت بسيج گلپايگان لزوم تبيين دستاوردهاي انقلاب و تشكيل مجلس تراز  انقلاب را مورد تأكيد قرار داد و برنامه هاي بسيج در دهه فجر را تشريح کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها