امام جمعه موقت بخش خورش رستم گفت: از حضور مردم عزیزمان در راهپیمایی‌های ضد استکباری و مراسمات و مجالس بزرگداشت سردار شهید سلیمانی تقدیر و قدردانی می‌کنم که به خوبی نشان دادند پشتیبان رهبری، انقلاب و ولایت فقیه هستند و با این تجمعات عظیم نشان دادند که هیچگاه صحنه را ترک نخواهند کرد.
کد خبر: ۹۲۰۶۸۵۹
|
۲۰ دی ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۴
ملت ایران با راهپیمایی‌های ضد استکباری ثابت کردند که پشتبان رهبری و انقلاب هستند/سردار سلیمانی عبد صالح خدا بود
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، حجت الاسلام حسین عبداللهی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه هشجین با اشاره به اینکه علتی که باعث شد سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی سردار دل‌ها لقب بگیرد، اظهار داشت: سردار سلیمانی عبد صالح خدا بود، خدمتگزار بود و خدمتگزار اسلام، قرآن، انقلاب، ولایت و رهبری، خدمتگزار ملت ایران و مردم مظلوم سوریه و عراق بود.

وی افزود: از حضور مردم عزیزمان در راهپیمایی‌های ضد استکباری و مراسمات و مجالس بزرگداشت سردار شهید سلیمانی تقدیر و قدردانی می‌کنم که به خوبی نشان دادند پشتیبان رهبری، انقلاب و ولایت فقیه هستند و با این تجمعات عظیم نشان دادند که هیچگاه صحنه را ترک نخواهند کرد.

امام جمعه موقت بخش خورش رستم گفت: سردار سلیمانی فرماندهی ولایتمدار، مطیع محض فرماندهی معظم کل قوا، خدا ترس و متدین، مخلص، دشمن شناس و استکبار ستیز، دلسوزملت، متواضع و مردمدار و وحدت آفرین بود.
 
عبداللهی تصریح کرد: از امروز به بعد هر مقام و مسئولی که بخواهد از آمادگی برای مذاکره با آمریکا یی ها سخن بگوید از نظر ملت ایران به خون سردار سلیمانی خیانت کرده و این اقدام یک اقدام خیانتکارانه است و مستوجب مجازات خواهد بود.
 
ارسال نظرات
آخرین اخبار