جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه در اجتماع بزرگ مردم شهرکرد:

دریای خروشان مردم در 9 دی دشمن را مأیوس کرد

حجت الاسلام والمسلمین طیبی فر در جمع مردم ولایتمدار شهرکرد گفت : دریای خروشان مردم در 9 دی دشمن را مأیوس کرد.
کد خبر: ۹۲۰۳۲۶۶
|
۰۹ دی ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۵

 به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ مردم ولایتمدار شهرکرد با تجمع در مصلی بزرگ امام خمینی رحمت الله علیه و برپایی راهپیمایی باشکوه، ضمن بیعت مجدد باآرمان های امام خمینی(رحمت الله علیه) و امام خامنه ای(مدظله العالی) از فته و فتنه گران ابراز انزجار کردند.

حجت الاسلام و المسلمین  حسین طیبی فر، جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تجمع با شکوه مردم بصیر شهرکرد گفت: دریای خروشان مردم در 9 دی دشمن را مأیوس کرد و  آن ها به واسطه خروش مردم سر به لاک خود  فرو بردند.

جانشین نماینده ولی فقیه در سپاه بیان کرد: فتنه 1388 از فتنه های بسیار پیچیده و سخت در نظام بود که ماه ها قبل از انتخابات با تشکیل جلسات و گذراندن دوره های آموزشی براندازی در خارج از کشور کلید خورد و تقلب در انتخابات،    تنها رمز عملیات این فتنه بود.

حجت الاسلام و المسلمین طیبی فر ابراز داشت:  فتنه گران 8 ماه در کشور آشوب به پا و برای مردم زحمات زیادی را ایجاد نمودند و  با سوء استفاده از مهربانی نظام اسلامی دل دشمنان را شاد کردند.

سخنران اجتماع با شکوه مردم بصیر شهرکرد در 9دی ، با تبیین انواع فتنه های به وجود آمده در کشور از ابتدای انقلاب تا کنون، رمز سربلندی و گذر موفقیت آمیز کشور از فتنه ها را وجود رهبری بیدار و دفاع مردم از نظام دانست و افزود: مقام معظم رهبری به عنوان رهبر و دیده بان همیشه بیدار و مردم بصیر و عاشق اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام مانع موفقیت فتنه گران در کشور هستند.

حجت الاسلام و المسلمین دکتر طیبی فر در ادامه گفت: مردم در فتنه ها علی رغم نگرانی از بی تدبیری و عملکرد برخی مسئولان به صحنه می آیند و مهم ترین ویژگی خود که ولایتمداری است را به رخ دنیا می کشانند.

جانشین نماینده ولی فقیه درسپاه پاسداران انقلاب اسلامی تأکید کرد: ما نیازمند دولت ، مجلس  و مسئولین انقلابی هستیم، مسئولینی که از دشمن نترسند و چشمشان به دشمن نباشد و، به مردم و جوانان اتکا کنند چرا که این جوانان کشورند که می توانند گره گشایی کنند.

سخنران ویژه حماسه 9 دی شهرکرد در پایان سخنان خود گفت: امروز اگر بخواهیم یکی از زوایای 9 دی را عملیاتی کنیم، باید با شناسایی دشمنان و نقشه های آنان ، با بصیرت به پای صندوق های رأی حضور و کسانی را انتخاب کنیم که خداوند، اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و مقام معظم رهبری مدظله العالی،  راضی باشند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار